Giannis Ugo Antetokounmpo
Αναμενόμενα, η κορυφαία προσωπικότητα των ελληνικών social media- με διεθνή, μάλιστα, απήχηση- είναι ο Γιάννης Αντετοκούμπο, τον οποίο ακολουθούν, αυτή την στιγμή, 10,7 εκατομμύρια χρήστες του Instagram από ολόκληρο τον κόσμο. Ο 26χρονος Γιάννης έχει μια περιουσία που αγγίζει λίγο-πολύ τα 100 εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με το Forbes, ο Έλληνας πρωταθλητής του NBA βγάζει 25 εκατομμύρια τον χρόνο από διαφημίσεις- πολλές εκ των οποίων…προεκτείνονται στο Instagram-, με τους ειδικούς να προβλέπουν ότι το ποσό αυτό θα ανέλθει στα 35 με 40 εκατομμύρια μέσα στον επόμενο χρόνο. Ήδη, ο Γιάννης συνεργάζεται με αμερικανικές εταιρείες όπως η Nike, η JBL, η Ready Nutrition και η Budweiser, αλλά και με τις ελληνικές «Σαράντης», «Aegean» και «Protergia».
Εξάλλου, όπως δήλωσε στο Forbes ο αθλητικός σύμβουλος Marc Ganis, «Ο Αντετοκούνμπο είναι ένα άτομο που θα μπορούσε να διαφημίσει την Nike και την Louis Vuitton με την ίδια αποτελεσματικότητα, αν αποφάσιζε, φυσικά, να το κάνει».
Στέφανος Τσιτσιπάς
Στην δεύτερη θέση της κατάταξης των «επιδραστικότερων» Ελλήνων του Instagram βρίσκουμε τον αστέρα του τένις, Στέφανο Τσιτσιπά.
Με 1,4 εκατ. ακολούθους, ο Στέφανος βρίσκεται ακόμη αρκετά πιο πίσω από τον Γιάννη, χωρίς αυτό να σημαίνει, φυσικά, ότι η παρουσία του στον ψηφιακό κόσμο στερείται βαρύτητας:
Με περιουσία που αγγίζει, για το 2021, τα 11 εκατομμύρια δολάρια και συνεργασίες με εταιρείες όπως η Adidas, η Wilson και η Rolex, το σίγουρο είναι ότι ο Στέφανος δεν έχει το Instagram απλά για να…περνά τον χρόνο του!
Ελένη Μενεγάκη
Περνώντας σε προσωπικότητες που δραστηριοποιούνται κυρίως στην Ελλάδα, στην τρίτη θέση βρίσκουμε την πολυαγαπημένη παρουσιάστρια, Ελένη Μενεγάκη.
Αυτή την στιγμή, οι followers της φτάνουν τους 1.200.000 και συνεχώς αυξάνονται, καθώς η Ελένη έχει αποδειχθεί μια από τις πιο δραστήριες και λαμπερές χρήστριες του εγχώριου Insta- σε σημείο που, εάν κάποιος θέλει να εκμεταλλευτεί τη φήμη της για να διαφημιστεί μέσα από ένα post της, θα κληθεί να πληρώσει το λιγότερο 5.000 ευρώ.
Ελένη Φουρέιρα
Ένα από τα κορυφαία ποπ είδωλα της σύγχρονης σκηνής στην Ελλάδα, η Ελένη Φουρέιρα, δεν θα μπορούσε παρά να κάνει και «ψηφιακό» πάταγο.
Η Φουρέιρα ακολουθείται αυτή την στιγμή από 1,2 εκατ. χρήστες και αξιοποιεί το Instagram, μεταξύ άλλων, για να προωθήσει τις συνεργασίες της με δεκάδες εταιρείες καλλυντικών, ρούχων και όχι μόνο- συνεργασίες που, σίγουρα, βάζουν το λιθαράκι τους στο να αποτελεί η ίδια μια από τις πλέον καλοπληρωμένες διασημότητες στην Ελλάδα, αυτή την στιγμή.
Αθηνά Οικονομάκου
Η ηθοποιός Αθηνά Οικονομάκου έρχεται πέμπτη, μα διόλου…καταϊδρωμένη στην κατάταξη των κορυφαίων Instagram-ικών influencers της Ελλάδας. Η 36χρονη, η οποία ασχολείται επαγγελματικά με την ηθοποιία από το 2007, πλέον έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον επιχειρηματικό κόσμο, ιδρύοντας πριν λίγα χρόνια την εταιρεία κοσμημάτων «Allover» και την εταιρεία ένδυσης «Project SOMA».
Έκτοτε αξιοποιεί το προφίλ της στο Instagram στο μέγιστο, συχνά για να προωθήσει τις νέες της δημιουργίες. Με 1 εκατομμύριο followers που δεν αφήνουν καμιά από τις εκατοντάδες δημοσιεύσεις της ασχολίαστη, η Αθηνά ξέρει πως οτιδήποτε και αν ανεβάσει στην πλατφόρμα δεν θα «πάει» τζάμπα…
eleftherostypos.gr
#pgnews