ΚΡΗΤΗ ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Κρήτη – Τουρισμός: Επιστροφή στην κανονικότητα! Πληρότητες πάνω από 70% για Απρίλιο – Μάιο

Υψηλές πληρότητες πάνω από 70% είχαν τα ξενοδοχεία που ήταν σε λειτουργία τις ημέρες του Πάσχα των Καθολικών – άνοιξε αρχικά περίπου το 30% των καταλυμάτων – και το ίδιο καλή αναμένεται η κίνηση την περίοδο του Πάσχα των ορθόδοξων.

Όσο περνούν οι μέρες περισσότερα ξενοδοχεία ανοίγουν και οι πτήσεις αυξάνονται καθημερινά, έων έχουν εκτοξευθεί στο 306% οι αναζητήσεις για κρατήσεις σε airbnb το τρίμηνο Ιούνιος- Ιούλιος – Αύγουστος στην Κρήτη.

Ο κ. Μιχάλης Βλατάκης, πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης, είπε στην “Π” ότι όσο περισσότερα ξενοδοχεία ανοίγουν, τόσο θα μοιράζεται η τουριστική πίτα. Μέχρι τέλος Απριλίου θα έχει ανοίξει το 40% των μονάδων, ενώ μετά τα μέσα Μαΐου θα βρίσκεται σε λειτουργία το σύνολο των ξενοδοχείων του νησιού.

“Πέρυσι και πρόπερσι τον Απρίλιο ήμασταν κλειστά λόγω πανδημίας, φέτος δεχόμαστε κόσμο για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια”, σημείωσε ο κ. Βλατάκης, ο οποίος εκτιμά ότι φέτος θα καταφέρουμε να έχουμε τις εισπράξεις του 80% του 2019, αν δεν υπάρξουν απρόοπτα.

Εκτόξευση ζήτησης 306% σε airbnb

Σύμφωνα με το iefimerida, “άκρως ενθαρρυντικά, για την πρόθεση του κόσμου να ταξιδέψει, είναι και τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο 4ο συνέδριο για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, καθώς η Ελλάδα φιγουράρει μεταξύ των top προορισμών και μάλιστα με εντυπωσιακά ποσοστά αύξησης κρατήσεων.

Σύμφωνα με το BNBnews, η χώρα μας καταγράφει αύξηση της ζήτησης κατά 232% σε σχέση με το 2021, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που παρουσίασε η Martha Wilson από την AirDNA, εταιρεία καταγραφής στοιχείων κρατήσεων στις πλατφόρμες Airbnb και Vrbo.

Ο κ. Μιχάλης Βλατάκης
Ο κ. Μιχάλης Βλατάκης

Συγκεκριμένα για το καλοκαιρινό τρίμηνο Ιουνίου – Αυγούστου, η ζήτηση είναι υπερδιπλάσια από πέρυσι. Τη μεγαλύτερη αύξηση στην καλοκαιρινή ζήτηση σημειώνουν η Κρήτη (306%) και τα Δωδεκάνησα (302%).

Το 2021, το 43% των ταξιδιωτών επέλεξε για πρώτη φορά κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Μάλιστα τα τρία τέταρτα αυτών σχεδιάζουν να συνεχίσουν να τα επιλέγουν τουλάχιστον για τα μισά τους ταξίδια στο μέλλον. Αυτό αποκάλυψε ο Enrique Planas από τη Holidu, πλατφόρμα αναζήτησης καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης. Δίνοντας στοιχεία συγκεκριμένα για την Ελλάδα, ο κ. Planas ανέφερε ότι η μέση διάρκεια διαμονής είναι 9 νύχτες. Ο μέσος αριθμός ταξιδιωτών είναι 4 άτομα, οι οποίοι ξοδεύουν κατά μέσο όρο 1.878 ευρώ στο ταξίδι τους.

Οι 10 κύριες αγορές στην Ελλάδα για τη Vrbo είναι με τη σειρά: το Νότιο Αιγαίο, το Ιόνιο, τα Χανιά, το Ρέθυμνο, η Αττική η Πελοπόννησος, το Ηράκλειο, το Λασίθι, η Ρόδος και η Θεσσαλία. Οι κύριες αγορές προέλευσης τουριστών είναι η Γερμανία (25%), το Ηνωμένο Βασίλειο (24%), οι ΗΠΑ (19%), η Γαλλία (12%) και η Ολλανδία (3%).

Κικίλιας: Ευχαριστημένοι εργαζόμενοι ίσον καλές αμοιβές

Θετικά είναι τα μηνύματα για την τουριστική περίοδο, που ξεκίνησε φέτος νωρίτερα και αυτό έφερε αποτελέσματα, είπε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη στον Σκάϊ.

Υπογράμμισε ότι ζούμε μέσα σε συνθήκες μιας ανεπανάληπτης, εδώ και 70 τουλάχιστον χρόνια, παγκόσμιας κρίσης σημειώνοντας ότι «τα χρήματα από τον τουρισμό περνούν κάθετα και οριζόντια, άμεσα, χωρίς μεσάζοντες και καθυστερήσεις σε όλους: στον επιχειρηματία της εστίασης, τον εργαζόμενο στον τουρισμό, τον ιδιοκτήτη ενοικιαζόμενων δωματίων, την εφοδιαστική αλυσίδα, τον μεταφορέα, τον ιδιοκτήτη ενός μίνι μάρκετ, τον αγρότη».

Παράλληλα, επισήμανε ότι ο τουρισμός είναι το βασικότερο μέσο περιφερειακής ανάπτυξης που διαθέτει η πατρίδα μας. «Τα μικρά νησιά μας και οι ορεινές μας περιοχές συγκεντρώνουν επενδύσεις και συγκρατούν τον πληθυσμό τους χάρη στο τουριστικό εισόδημα» είπε, επισημαίνοντας ότι επιδίωξη όλων μας πρέπει να είναι «οι εργαζόμενοι να αισθάνονται ευχαριστημένοι και αυτό σημαίνει καλές αμοιβές», κάτι που όπως είπε αναγνωρίζουν και οι ξενοδόχοι.

ΠΗΓΗ: patris.gr

#pgnews



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ