Γεύση - Ψυχαγωγία

Δύο ξένες αλυσίδες που έρχονται τον Οκτώβριο στην Ελλάδα και μία που (πιθανόν) φεύγει

 

Νέες αφίξεις θα έχουμε τις επόμενες εβδομάδες καθώς δύο πολύ ισχυρά brands στους τομείς τους και στις χώρες που δραστηριοποιούνται, ανοίγουν τα πρώτα καταστήματα τους στην Ελλάδα. Τέλη Οκτώβρη ή αρχές Νοεμβρίου η επέκταση που θα πραγματοποιηθεί στο Smart Park στα Σπάτα θα φέρει την αμερικανική Ashley HomeStore και την ιταλική Toys Center. Και τα δύο καταστήματα εκτιμάται ότι θα είναι μεγέθους 800 τ.μ..

Ashley HomeStore

Ashley HomeStore είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα επίπλων της Αμερικής με περισσότερα από 975 καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Το πρώτο της κατάστημα άνοιξε μόλις το 1997 στην Αλάσκα και πλέον διαθέτει παρουσία σε 56 χώρες από την Μογγολία μέχρι την Κένυα και από την Γουατεμάλα έως την γειτονική Τουρκία.

Η μητρική της, η Ashley Furniture Industry είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός επίπλων στον κόσμο. To βασικό της εργοστάσιο μεγέθους 140.000 τ.μ. βρίσκεται στην Αρκέιντια στην πολιτεία Γουισκάνσιν ενώ διαθέτει και αρκετά μικρότερα εργοστάσια σε ασιατικές χώρες όπως Κίνα και Βιετνάμ.

Κατάστημα της Toys Center
Κατάστημα της Toys Center

Toys Center

Πρόκειται για την μεγαλύτερη αλυσίδα παιχνιδιών της Ιταλίας. Τα Toys Center ξεκίνησαν την πορεία τους στην δεκαετία του ’90 και σήμερα διαθέτουν περισσότερα από 125 καταστήματα στην γειτονική χώρα. Πέρυσι οι πωλήσεις της αλυσίδας άγγιξαν τα 400 εκατ. ευρώ. Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα θα ανοίξει από την Prenatal η οποία αποτελεί βασικό σήμα του ομώνυμου ομίλου στην οποία ανήκει και η αλυσίδα παιχνιδιών.

Δύο ξένες αλυσίδες που έρχονται τον Οκτώβριο στην Ελλάδα και μία που (πιθανόν) φεύγει

Σύννεφα για την Forever 21

Αβέβαιο είναι το μέλλον για την Forever 21 στην χώρα μας όπου διαθέτει ένα κατάστημα στην Ερμού. Μετά την πτώχευση της μητρικής την Κυριακή πάρθηκε η απόφαση για το κλείσιμο 178 καταστημάτων σε Ασία και Ευρώπη. Μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινωθεί οι χώρες στις οποίες θα εφαρμοστεί το μέτρο όμως οι πιθανότητες να μην είναι η Ελλάδα ανάμεσα τους είναι μικρές.

Όπως ήδη είχε γράψει το News24/7 πριν από ένα μήνα, η αλυσίδα παρουσίαζε προβλήματα και στρέφεται τώρα κυρίως στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στην αγορά της Νοτίου Αμερικής. Σύμφωνα με πληροφορίες του News24/7 η μητρική είχε εξαγοράσει το δίκτυο καταστημάτων που είχε αναπτύξει η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Τeren Management Europe η οποία είχε αναλάβει το master franchise της Forever 21 για 16 χώρες, ανάμεσα σε αυτές, την Ελλάδα και την Κύπρο.



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ