Χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική τους παρουσία σε κατάστημα της Επιχείρησης, απλώς καλώντας το νούμερο 11770 οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα ενημερώνουν τους ενδιαφερόμενους ανάλογα με το ύψος των οφειλών τους για το ποσό προκαταβολής που θα πρέπει να πληρώσουν αλλά και τον αριθμό των μηνιαίων δόσεων.
Σήμερα ενεργοποιείται και η υπηρεσία του τηλεφωνικού κέντρου 11770, όπου όσοι χρωστούν και θέλουν να ρυθμίσουν τα χρέη τους θα μπορούν να τηλεφωνούν αποφεύγοντας τις ουρές στα καταστήματα.
Πώς θα λειτουργεί; Οι οφειλέτες θα καλούν το πενταψήφιο νούμερο και έχοντας μπροστά τους την αστυνομική ταυτότητα και τον ΑΦΜ θα μπορούν να ζητούν διακανονισμό. Στη συνέχεια ο αρμόδιος υπάλληλος θα τους γνωστοποιεί τη δυνατότητα ρύθμισης που έχουν. Αφού οι οφειλέτες συμφωνήσουν η ΔΕΗ θα αποστέλλει μήνυμα SMS στο κινητό τους με την προθεσμία κατάθεσης της προκαταβολής και τον ηλεκτρονικό κωδικό πληρωμής.
Οι πελάτες της εταιρείας θα μπορούν και πάλι χωρίς να επισκεφθούν κατάστημα να πληρώνουν ηλεκτρονικά είτε μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ είτε μέσω web banking με τη χρήση της χρεωστικής ή της πιστωτικής τους κάρτας. Εννοείται ότι μπορούν να πληρώνουν και με τη χρήση κάρτας στα ειδικά ηλεκτρονικά σημεία που διαθέτουν οι τράπεζες αλλά και επισκεπτόμενοι καταστήματα της ΔΕΗ. Αφού καταθέσουν το ποσό της προκαταβολής στη συνέχεια θα λαμβάνουν ταχυδρομικώς το πρόγραμμα των μηνιαίων δόσεων με τις ημερομηνίες- προθεσμίες για την καταβολή τους. Πηγές της ΔΕΗ σημειώνουν στα “ΝΕΑ” ότι όσοι δεν είναι συνεπείς στον διακανονισμό τους τότε η εταιρεία θα προχωρά αυτόματα στην αποκοπή της παροχής ηλεκτροδότησης.