Δήμος Κισάμου Νομός Χανίων

Λαϊκή Συσπείρωση Κρήτης: “Κοροϊδία η παράκαμψη Κισάμου και η σύνδεση του ΒΟΑΚ με το λιμάνι της Σούδας και το αεροδρόμιο Χανίων”

Το ζήτημα για την παράκαμψη Κισσάμου και τη σύνδεση του ΒΟΑΚ με το λιμάνι της Σούδας και το αεροδρόμιο Χανίων, και τα προβλήματα στην Κρήτη που υποστηρίζει ότι προκύπτουν από τη χάραξη του ΒΟΑΚ, έφερε στο πρόσφατο περιφερειακό συμβούλιο ο Αλέκος Μαρινάκης, επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Κρήτης

Ο κ. Μαρτινάκης έκανε λόγο για «προβλήματα οδικής ασφάλειας σε όλο το νησί,  που παραμένουν άλυτα με ευθύνη της εκάστοτε κυβέρνησης, της Περιφερειακής  αρχής και των Δημοτικών αρχών».

Ο κ. Μαρινάκης αναφέρθηκε στην παράκαμψη Κισσάμου, μιλώντας για «κοροϊδία που έχει ιστορία από το 2008, η ενημέρωση ήταν ότι ο τελικός σχεδιασμός αφορά παρακαμπτήρια οδό με διαφορετικές σε σχέση με τις αρχικές τεχνικές προδιαγραφές… Μεταβολές που δεν είναι αμελητέες για τον κυκλοφοριακό φόρτο που θα δέχεται και την ανάγκη για ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση».

Όσο αφορά τη σύνδεση του ΒΟΑΚ  με το λιμάνι της Σούδας και το αεροδρόμιο Χανίων, έργο σημαντικό για τους κατοίκους των Χανίων και του Ρεθύμνου, ανέφερε πως «η χάραξη του δρόμου δίπλα στις στρατιωτικές εγκαταστάσεις του Ναύσταθμου Κρήτης στο Ακρωτήρι «σκοντάφτει» στην αδειοδότηση των υπηρεσιών του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Ταυτόχρονα δεν υπάρχει δέσμευση για τη χρηματοδότηση του έργου,  που -με βάση την προμελέτη-  έχει  κόστος 50 εκατομμύρια ευρώ».

Και η ανακοίνωση καταλήγει:

«Αναφορικά με τα προβλήματα στη χάραξη του εμπορευματοποιημένου ΒΟΑΚ που οξύνουν περαιτέρω τις συνέπειες από την κατασκευή του… δεν υπάρχει καμία θετική απάντηση από την κυβέρνηση στα αιτήματα που βάζουν οι τοπικοί φορείς και οι κάτοικοι της Κρήτης από τον Αποκόρωνα μέχρι το Λασίθι… το σχέδιο της κυβέρνησης της ΝΔ όπως και της προηγούμενης του ΣΥΡΙΖΑ, με τη συναίνεση και των άλλων αστικών κομμάτων, για ΒΟΑΚ «κομμένο και ραμμένο» στις ανάγκες κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων είναι σε βάρος του λαού της Κρήτης… Σ’ αυτά τα σχέδια η περιφέρεια όχι μόνο έχει συναινέσει, αλλά λειτούργησε σαν «αμορτισέρ» του κεντρικού κράτους, στην προσπάθεια να ενσωματωθούν οι  έντονες λαϊκές αντιδράσεις σε όλη την Κρήτη για την επιβολή διοδίων, για τις συνέπειες που έχει η χάραξη του ΒΟΑΚ στο περιβάλλον, τη ζωή και την οικονομική δραστηριότητα του κρητικού λαού… Ως «Λαϊκή Συσπείρωση»  δεν κάνουμε πίσω από την απαίτηση για έναν ΒΟΑΚ σύγχρονο, ασφαλή, με ελεύθερη πρόσβαση και συνολικά για ένα ασφαλές, ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν οδικό δίκτυο σε όλη την Κρήτη (ΒΟΑΚ, ΝΟΑΚ, κάθετες αρτηρίες κλπ.)».



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ