Νομός Χανίων

Ένωση Προστασίας Καταναλωτών: Ενημέρωση για την πληρωμή κλήσεων του Δήμου Χανίων

Ενημερωτική ανακοίνωση σχετικά με την πληρωμή κλήσεων του Δήμου Χανίων εξέδωσε η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.

Όπως αναφέρει αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση, «με αφορμή την επίσκεψη πολλών πολιτών, κατοίκων του Δήμου Χανίων, στα γραφεία μας, διαμαρτυρόμενοι για την αποστολή ειδοποιητηρίων, για πρόστιμα, από το Δημοτικό Ταμείο του Δήμου Χανίων, για απλήρωτες οφειλές κυρίως για παραβάσεις του Κ.Ο.Κ, από πριν τις γιορτές, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εισπράττοντας την απόγνωση και τον θυμό των πολιτών ενημερώνει:

Από την πρώτη στιγμή που προέκυψε το θέμα, η Ένωση φρόντισε να ενημερωθεί για να μπορέσει να δώσει τις οδηγίες της προς τους καταναλωτές.

1) Ο κάθε πολίτης που έχει λάβει τέτοιο ειδοποιητήριο, οφείλει να επικοινωνήσει με την υπηρεσία του Δήμου, για να ενημερωθεί από πού προκύπτει αυτή η απαίτηση,(πρόστιμο ) και ποια χρονολογία έχει βεβαιωθεί.

Ενημερώνουμε δε ότι οι γενικές οφειλές, η παραγραφή τους ισχύει μετά την πάροδο 5ετίας από τη βεβαίωση αυτών.

Όμως, η παραγραφή κλήσεων Κ.Ο.Κ, γίνεται μετά από 20+3 έτη.

Μετά τον σάλο που επικράτησε, και επικρατεί, στο κοινωνικό γίγνεσθαι της πόλης των Χανίων, το αρμόδιο τμήμα του Δήμου Χανίων προέβη  σε Δημόσια τοποθέτηση και διευκρινίσεις, καλώντας τους οφειλέτες να προβούν στην εν λόγω πληρωμή μέχρι τις 31-1-2025 άλλως θα προβεί στην λήψη αναγκαστικών μέτρων είσπραξης.

Επίσης δίνει τη δυνατότητα διαγραφής των προσαυξήσεων και πληρωμής μόνο του κεφαλαίου, σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και ρυθμίσεις των 60 δόσεων.

Εμείς, ως Ένωση Προστασίας καταναλωτών Κρήτης, είμαστε αντίθετοι από αυτήν την τακτική της Υπηρεσίας του Δήμου και την χαρακτηρίζουμε απαράδεκτη, αδόκιμη, ουσίας σοκαριστική προς κάθε Δημότη, καθώς δεν υπήρξε καμία προγενέστερη ενημέρωση, προς τους δημότες, με το δίκιο να είναι με το μέρος τους, καθώς εάν ο δημότης ελάμβανε έγκαιρα την ειδοποίηση, θα την πλήρωνε και δεν θα επιβαρυνόταν με προσαυξήσεις χρόνων ,που στις περισσότερες φορές ξεπερνούν και το ποσό της παράβασης.

Εδώ καλούμε και ενημερώνουμε κάθε πολίτη, που δεν έχει λάβει ενημέρωση για τις οφειλές, εντός της νόμιμης προθεσμίας να κάνει ένσταση ,πληρώνοντας εφόσον αυτό επιβεβαιωθεί, μόνο το ποσό που αντιστοιχεί στο πρόστιμο και όχι τις προσαυξήσεις.

Τέλος, καλούμε την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Χανίων, να φερθεί με κατανόηση στους οφειλέτες Δημότες, να ζητήσει από το Υπουργείο Οικονομίας προς διευκόλυνση των οφειλετών,

α) Σχετική παράταση της προθεσμίας, που λήγει στις 31-1-2025

β) Τη διαγραφή των προσαυξήσεων και

γ) Ώσπου να ξεκαθαρίσει το οικονομικό τοπίο, του κάθε δημότη ,να μην προβεί σε κανένα αναγκαστικό μέτρο , εναντίον του.
Συμπληρωματικά αναφέρομε ότι η Ένωση, στέκεται σε κάθε πολίτη ,για ενημέρωση καθοδήγηση και συμβουλευτική.

Μπορείτε να ενημερώνεστε στα τηλ 2821092306 ημέρες λειτουργίας της Ένωσης Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή ώρες 9 έως 12

Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη».



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ