Η πανδημία άλλαξε τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών και αυτό καταγράφεται σε όλο και περισσότερες έρευνες. Μια μεγάλη μερίδα του κοινού συνεχίζει να αγοράζει αγαθά πρώτης ανάγκης ηλεκτρονικά, ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα παραμένουν ψηλά στο καλάθι με τα προϊόντα. Είναι χαρακτηριστική η διείσδυση των online καταστημάτων με καταναλωτικά προϊόντα που αγγίζει πλέον το 5-6%, την ώρα που εν μέσω lockdown το ποσοστό ήταν κάτω από 1%.
Την αύξηση των online αγορών επιβεβαιώνει και το ανερχόμενο eKiosky’s, ένα online convenience store για προϊόντα mini market. Στη διάρκεια της καραντίνας, αλλά και την επόμενη ημέρα το ekiosky’s διεύρυνε το ωράριο κατά το οποίο παραδίδει τις αγορές στα σπίτια των καταναλωτών, ενώ εμπλούτισε τους καταλόγους του με νέους κωδικούς, λόγω αυξημένης ζήτησης. Από έτοιμα συσκευασμένα γεύματα και συσκευασμένα είδη μαναβικής έως έξυπνες προτάσεις όπως το δημοφιλές movie combo για τις βραδιές home cinema, το ekiosky’s εξελίχθηκε στην έξυπνη λύση για κάθε ανάγκη/δραστηριότητα μέσα στο σπίτι.
Αν κάποτε οι online αγορές αποτελούσαν πρακτική των νεότερων ηλικιακών ομάδων, πλέον αυτό αφορά όλες τις ζώνες καταναλωτών. Η ταχύτητα που προσφέρει η τεχνολογία σε συνδυασμό με την εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου, αποτελούν καλούς λόγους για να πραγματοποιούνται όλα με ένα κλικ. Kαινοτομώντας το ekioskys.gr στις εύκολες και άμεσες αγορές λάνσαρε και την υπηρεσία τηλεφωνικής παραγγελίας ώστε να διευκολύνονται όλοι οι καταναλωτές με όποιον τρόπο επιθυμούν. Το τηλέφωνο είναι το 211 10 50000.
Η μετα-Covid-19 εποχή ώθησε και την διατροφική συνείδηση των ανθρώπων. Η μαγειρική στο σπίτι φαίνεται ότι διατηρείται σε μεγάλα ποσοστά, ενώ η στροφή προς την υγιεινή φροντίδα του οργανισμού αυξάνεται με ανοδικούς ρυθμούς. Έτσι, η διασκέδαση στο σπίτι ήρθε για να μείνει και ταυτόχρονα να ωθήσει την καλύτερη υγεία όλων με τροφές που όχι μόνο ωφελούν την καλή λειτουργία του οργανισμού, αλλά σχετίζονται και με μικρότερες συνέπειες για το περιβάλλον.