Την προβολή της χώρας καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου στις αγορές του εξωτερικού ανακοίνωσε ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), κ. Δημήτρης Φραγκάκης, κατά την τοποθέτησή του στα Greek Hospitality Awards 2020, που πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου.
Ειδικότερα, στο διαδικτυακό πάνελ, μαζί με τον ΓΓ του ΕΟΤ, βρέθηκαν ο κ. Γιώργος Δήμας, ο επικεφαλής της TUI Ελλάδος, Ισλανδίας & Λαπωνίας, ο κ. Νοέλ Ιωσηφίδης, Former Chairman, ABTA & Industry Affairs Director, Association of Specialist Tour Operators και η κ. Κωνσταντίνα Σβύνου, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων ΚΩ & Πρόεδρος του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ). Το συντονισμό της συζήτησης είχε ο δημοσιογράφος Χάρης Ντιγριντάκης.
«Μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι θα είμαστε διαρκώς σε καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Ξεκινάμε τέλος Οκτωβρίου μέχρι μέσα Ιανουαρίου την επόμενη φάση της καμπάνιας της χώρας που είναι η προώθηση των νησιών του βορειοανατολικού Αιγαίου. Μέσα από αυτή την καμπάνια προφανώς διαφημίζουμε και τη χώρα μας, αλλά προωθούμε και την συγκεκριμένη περιοχή. Αυτή είναι η καμπάνια-γέφυρα με την επόμενη περίοδο, το 2021, που ήδη έχουμε αρχίσει να σκεφτόμαστε και να διαμορφώνουμε τα μηνύματα αλλά και το υλικό με τα οποία θα βγούμε προωθητικά το πρώτο 5μηνο του 2021. Φιλοδοξία μας είναι να ξεκινήσουμε πάλι νωρίς, γύρω στον Φεβρουάριο», είπε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ. Τόνισε, δε, πως το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ βρίσκονται ήδη σε συζητήσεις με τις αεροπορικές εταιρείες και τους tour operators για την ενεργοποίηση προγραμμάτων συνδιαφήμισης.
«Στρατηγικός στόχος του ΕΟΤ είναι να διατηρηθεί ψηλά το brand του ελληνικού τουρισμού και να βελτιώσει ο ΕΟΤ την παρεμβατικότητά του σε σχέση με τις καμπάνιες της χώρας ως τουριστικού προορισμού προς το εξωτερικό», είπε ο Δ. Φραγκάκης και τόνισε ότι ο Οργανισμός ενεργοποιεί περισσότερο τα γραφεία που διαθέτει στο εξωτερικό και δίνει έμφαση στις digital καμπάνιες και στην αξιοποίηση των social media.
«Το 2021 θα κριθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από το πώς θα αντιμετωπιστεί υγειονομικά και τι ένταση θα έχει η πανδημία, από το πώς θα αντιδράσει ο κόσμος και από το πώς θα αντεπεξέλθουν οι τουριστικές επιχειρήσεις στο σύνολό τους. Το επόμενο 4μηνο θα είναι εξαιρετικά δύσκολο και κρίσιμο και όλα θα κριθούν από το πώς θα προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες», επεσήμανε ο κ. Φραγκάκης.
Ο ΓΓ του ΕΟΤ υπογράμμισε, τέλος, ότι η αξιοπιστία και ο επαγγελματισμός που επέδειξε ο τουριστικός κλάδος συνολικά τη φετινή σεζόν είναι ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα ενόψει του 2021. «Επίσης σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι η Ελλάδα σε πολύ μεγάλο βαθμό τα κατάφερε και κίνησε την μηχανή της βιομηχανίας του τουρισμού με ασφάλεια», σημείωσε, προτάσσοντας επίσης την ανάγκη για δομικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν στον κλάδο μέσα στα επόμενα χρόνια.