Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου συζητήθηκε, μεταξύ των άλλων θεμάτων, το πρόγραμμα δράσης προβολής και προώθησης των αγροτικών προϊόντων της περιφέρειας Κρήτης καθώς και το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Κρήτης για το έτος 2021.
Σε ανακοίνωσή του ο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης, επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του περιφερειακού συμβουλίου τόνισε: «Η σπουδαιότητα της εφαρμογής των συγκεκριμένων σχεδίων αλλά και η καθοριστικής σημασίας συμμετοχή της περιφέρειας Κρήτης σε διεθνείς και εγχώριες εκθέσεις, προσφέρουν πολύ ουσιαστικό αποτέλεσμα για την ενίσχυση της εξωστρέφειας του τουριστικού τομέα και των αγροτικών προϊόντων της περιφέρειας.
Στο πρόγραμμα δράσης για το 2021 δυστυχώς παρατηρείται μια αισθητή μείωση του προϋπολογισμού. Αντιλαμβάνομαι τις ιδιαίτερες συνθήκες και την οικονομική στενότητα στο σύνολο της αλλά σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία επιβάλλεται περισσότερο από ποτέ να στηρίξουμε έτι περαιτέρω την προώθηση και την προβολή του τουριστικού προϊόντος αλλά και των αγροτικών προϊόντων μας. Να είμαστε πιο επιθετικοί σε μέσα διαφήμισης και στην υιοθέτηση νέων μεθόδων όπως την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας μας.”
Κλείνοντας ο κ. Μαρκογιαννάκης τόνισε: «Ο τουρισμός και η αγροτική παραγωγή αποτελούν τους δύο βασικούς πυλώνες της οικονομίας της Κρήτης. Οι συνθήκες της πανδημίας μας υποχρεώνουν να αναζητήσουμε και να επενδύσουμε σε διαφορετικές μεθόδους προώθησης των αγροτικών προϊόντων μας αλλά και του τουρισμού καθώς είναι άγνωστο πότε θα επιτραπεί η διοργάνωση διεθνών εκθέσεων και ποια θα είναι η συμμετοχή σε αυτές. Το πρόγραμμα προβολής του τουριστικού προϊόντος για το 2020 δεν κατέστη δυνατό να ολοκληρωθεί καθώς από τον Φεβρουάριο και μετά δεν πραγματοποιήθηκαν εκθέσεις τουριστικής προβολής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να εξοικονομηθούν χρήματα που προοριζόταν για αυτές τις εκθέσεις.
Προτείνουμε λοιπόν να προσθέσουμε τα χρήματα που εξοικονομήσαμε από την μη ολοκλήρωση του προγράμματος για το 2020 λόγω συγκυριών, σε αυτά του προγράμματος του 2021. Συγκεκριμένα ζητάμε την αύξηση στη δράση 5 που αφορά στη διαφήμιση σε διαδικτυακούς χώρους σχετικούς με τον τουρισμό και στη δράση 6 που αφορά στη διαχείριση του διαδικτύου και των social media. Εάν στο πρόγραμμα προβολής για το 2021 προσθέσουμε τα χρήματα που υπάρχει η δυνατότητα να απορροφηθούν από το ΕΣΠΑ, θα μπορέσουμε να υλοποιήσουμε μια πολύ επιθετική τακτική ώστε να είμαστε πιο αποτελεσματικοί έναντι των ανταγωνιστικών αγορών.”