Μέσω της Ελλάδας και της Ιταλίας φιλοδοξεί να τριπλασιάσει τις πωλήσεις της αλλά και τα κέρδη της, η Βρετανική αλυσίδα εκπτωτικών προϊόντων Poundland σε βάθος δεκαετίας.
Η συγκεκριμένη αλυσίδα είναι γνωστή ως τα «σούπερ μάρκετ των φτωχών» και όπως όλα δείχνουν, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, έρχεται και στην Ελλάδα μέσω της θυγατρικής εταιρείας Pepco.
Η Poudland δραστηριοποιείται στον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών και του λιανεμπορίου και ιδρύθηκε το 1990 ενώ από την αρχή του 2019 έχει εγκαινιάσει 300 νέα καταστήματα στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη.
Η θυγατρική Pepco, μέσω της οποία η Poudland θα «προσγειωθεί» στην Ελλάδα και την Ιταλία, ειδικεύεται στα είδη ένδυσης και οικιακής χρήσης, παρέχοντας τα προϊόντα της σε ανταγωνιστικές τιμές.
Πρόκειται για τα πιο «φθηνά» σούπερ μάρκετ στην Αγγλία στα οποία μπορεί να βρει κανείς προσφορές αλλά και «γίγας» συσκευασίες επώνυμων προϊόντων, όπως Kelloggs, Cadbury, Pantene και Kodak.
Η Poundland έχει 347 καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο και έχει αναπτυχθεί γρήγορα από την εμφάνιση της ύφεσης. Ισχυρίζεται ότι έχει 3,5 εκατομμύρια αγοραστές κάθε εβδομάδα.
Θα αυξήσει τον ανταγωνισμό
Η επόμενη μέρα, λοιπόν, για τις μεγάλες αλυσίδες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα θα φέρει αύξηση του ανταγωνισμού. Το 2021 αναμένεται να ξεκινήσει η περαιτέρω συγκέντρωση του κλάδου των σούπερ μάρκετ και πιθανώς θα υπάρξουν εξαγορές μικρότερων ομίλων ώστε να αυξηθούν πελάτες και σημεία πώλησης ενώ θα αναπτυχθεί περισσότερο και το σύστημα των online αγορών.
Οι Σκλαβενίτης, Βασιλόπουλος, Lidl, Μασούτης, My Market θα έχουν να αντιμετωπίσουν και την έλευση του «σούπερ μάρκετ των φτωχών».
Μπροστά λοιπόν στα νέα δεδομένα προμηθευτές και λιανέμποροι πολύ πιθανό να χρειαστεί να αναπροσαρμόσουν τις τιμές προς τα κάτω μεσοπρόθεσμα, ακριβώς διότι οι πελάτες τους θα έχουν σημαντικά χαμηλότερο διαθέσιμο προς κατανάλωση εισόδημα αλλά και θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός και οι προσφορές.
Σε μια τέτοια προοπτική μπορούν να ανταποκριθούν οι επιχειρήσεις που έχουν πολλά ταμειακά διαθέσιμα, καλή πιστοληπτική ικανότητα και πολύ καλές σχέσεις με τους προμηθευτές, υπό την έννοια ότι δεν έχουν συσσωρευμένες οφειλές προς αυτούς και φυσικά μεγάλη διαπραγματευτική δύναμη έναντι αυτών.
Η κάθοδος των Ρώσων
H μετά την πανδημία εποχή, η οποία θα χαρακτηρίζεται από σημαντική ύφεση, είναι ίσως ακόμη ένας λόγος που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα και η Mere, όπως είναι γνωστή στην Ευρώπη η ρωσική εκπτωτική αλυσίδα Svetofor, η μεγαλύτερη της κατηγορίας στη Ρωσία με 1.800 καταστήματα και με παρουσία στη Γερμανία, στην Πολωνία, στη Λιθουανία, στη Λετονία, στην Εσθονία και στην Κίνα.
Ο ρώσικος «γίγαντα» αναμένεται να πυροδοτήσει ακόμα περισσότερο τον «πόλεμο» για το μοίρασμα της πίτας.
ΠΗΓΗ: ρaftodioikisi.gr