Η δίνη της πανδημίας του κορωνοϊού έχει φέρει τα πάνω κάτω στην εκπαιδευτική κοινότητα με τις απόψεις των ειδικών να αναθεωρούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα όσον αφορά τη συμπεριφορά του covid στις παιδικές ηλικίες, στη σκιά και των κρουσμάτων που έχουν καταγραφεί το τελευταίο διάστημα στη σχολική κοινότητα της Κρήτης. Στη διάρκεια της εκπομπής «Ώρα Αιχμής» της ΚΡΗΤΗ TV για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν από εξαιρετικούς ακαδημαϊκούς γιατρούς της Κρήτης σημαντικά στοιχεία για την επιδημία στις παιδικές ηλικίες αλλά και για τους τρόπους προστασίας των παιδιών από τον κορωνοϊό.
Ο καθηγητής παιδιατρικής παιδίατρος – Λοιμωξιολόγος Μανώλης Γαλανάκης αναφέρθηκε στο σχεδιασμό για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα παιδιά με όλες τις βαθμίδες της υγείας αλλά και τον οικογενειακό γιατρό να έχουν σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση αυτής της τεράστιας υγειονομικής πρόκλησης. Όλα λοιπόν πρέπει να έχουν μια ιεραρχία στο τρόπο που αντιμετωπίζεται ένα παιδιατρικό περιστατικό που ξεκινά από την πρώτη εκτίμηση από τον οικογενειακό γιατρό και μπορεί να φτάσει από όλες τις βαθμίδες της δημόσιας υγείας στα νοσοκομεία, ανάλογα με τη σοβαρότητα του περιστατικού.
Το άνοιγμα των σχολείων σίγουρα έχει διδάξει αρκετά πράγματα όσον αφορά τη συμπεριφορά του ιού στην εκπαιδευτική κοινότητα. Με βάση τα δεδομένα που παρουσίασε η επίκουρος καθηγήτρια παιδιατρικής και υπεύθυνη της μονάδας covid στη παιδιατρική κλινική του ΠΑΓΝΗ Ελένη Βεργάδη αποτυπώνεται ότι τα κρούσματα στην εκπαιδευτική κοινότητα χαρακτηρίζονται μεμονωμένα. Η μετάδοση είναι πιο συχνή στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή λεγόμενες επιδημίες μέχρι στιγμής στα σχολεία είναι ελάχιστες που σχετίζονται με τα ανεπαρκή μέτρα ενώ τα κρούσματα στα σχολεία σχετίζονται και με τις επιπτώσεις στη κοινότητα. Δηλαδή ένας μαθητής μπορεί να κολλήσει τον ιό στη οικογένεια και να τον μεταφέρει στο σχολείο.
ΠΗΓΗ: neakriti.gr