ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παπαδοπούλου: Αύξησε τζίρο και κέρδη στην πανδημία χάρη κυρίως στα γλυκά μπισκότα

Mε μικρή, έστω, αύξηση τζίρου και κερδοφορίας έκλεισε το 2020 για την εταιρεία Μπισκότα Παπαδοπούλου παρά την πανδημία. Ειδικότερα η εταιρεία εμφάνισε πέρυσι πωλήσεις €178,9 εκατ. από €173,8 εκατ. το 2019 σημειώνοντας αύξηση 2,9% έναντι του 2019. Παράλληλα, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €14,9 εκατ. (2019: €14,1 εκατ.) σημειώνοντας αύξηση κατά 5,6%, ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε €11,57 εκατ. (+6,4% από το 2019)

Σύμφωνα με την εταιρεία, «το 2020 η πανδημία είχε σημαντικές επιπτώσεις σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων που δραστηριοποιούμαστε. Η εγχώρια κατανάλωση αυξήθηκε σημαντικά λόγω lockdown και τελικά αντιστάθμισε την πτωτική πορεία της μειωμένης τουριστικής κίνησης”.

Η εικόνα ανά κατηγορία

Ανά κατηγορία σημειώνεται πως, η συνολική κατανάλωση αυξήθηκε κυρίως στα γλυκά μπισκότα με έμφαση στα απλά και θρεπτικά.

Ανάλογη αύξηση παρατηρήθηκε και στην κατηγορία του ψωμιού, όπου η εταιρεία συνέχισε την επιτυχημένη πορεία των προηγούμενων χρόνων ενισχύοντας παράλληλα και το μερίδιό της. Η προσθήκη του Ψωμιού Γερμανικού Τύπου, τον Νοέμβριο βοήθησε σημαντικά.

Στις φρυγανιές, λόγω της κατάστασης που επικράτησε το 2020, υπήρξε αύξηση κατανάλωσης και των μεριδίων της αγοράς.

Τέλος, στην κατηγορία των μπαρών δημητριακών η κατανάλωση συνέχισε να αυξάνεται κρατώντας σταθερό το μερίδιο στην αγορά.

Τα brands

Πιο συγκεκριμένα το 2020:

-Η Πράσινη σειρά των μπισκότων ήταν οδηγός ανάπτυξης και σημαντικός πυλώνας μέσα από νέα λανσαρίσματα αλλά και περαιτέρω ενίσχυση κωδικών χωρίς ζάχαρης όπως Μιράντα, Πτι – Μπερ, Digestive & Μπισκότα Βρώμης

-Η κατηγορία των απολαυστικών μπισκότων σημείωσε άνοδο και μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης με τα Caprice, choco-coated Μπισκότα και τα 2πλοΓεμιστά

-Τα Cream Crackers, στηριζόμενα στην σταθερά επιτυχημένη επικοινωνίας των τελευταίων χρόνων, συνέχισαν να έχουν μια καλή απόδοση

δ) Η νέα επικοινωνία των Krispies είχε ως αποτέλεσμα την διψήφια αύξησης της μάρκας

Στο +7,5% οι εξαγωγές – πλήγμα για ταξιδιωτικό εμπόριο

Στις εξαγωγές, η διοίκηση τς εταιρείας αναφέρει ότι “συνεχίστηκε με επιτυχία η εφαρμογή της εταιρικής στρατηγικής, βασιζόμενη κυρίως σε αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του δικτύου διανομής, διείσδυση & ανάπτυξη σε νέες αγορές και

περαιτέρω ενίσχυση του προωθητικού πλάνου ενεργειών υποστήριξης των κύριων εξαγώγιμων προϊόντων, καθώς και σε σταδιακή ενίσχυση της προϊοντικής παλέτας. Ως αποτέλεσμα η Εταιρία το 2020 βρίσκεται να δραστηριοποιείται σε 61 χώρες παγκοσμίως και παρουσίασε μία αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 7,5% σε σχέση με το 2019”.

Ωστόσο το ταξιδιωτικό λιανεμπόριο (iIternational Travel Retail) παρουσίασε μείωση σε σχέση με το 2019 κατά 81% λόγω της πανδημίας COVID που έπληξε τον εν λόγω κλάδο.

Η εταιρεία εκτιμά ότι και το 2021 θα διατηρήσει ικανοποιητική δραστηριότητα, αισιοδοξώντας ότι η επιτυχημένη εφαρμογή σε πανελλήνια βάση του προγράμματος εμβολιασμού, θα οδηγήσει τη χώρα σε σύντομη έξοδο από τις ταλαιπωρίες των τελευταίων μηνών.

imerisia.gr

#pgnews



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ