Στα αζήτητα του ΟΔΔΥ Θεσσαλονίκης βρίσκεται μια δωδεκακύλινδρη Rolls-Royce, η οποία πρόκειται να δημοπρατηθεί εκκινώντας από μια εξαιρετικά δελεαστική τιμή.
Μία δωδεκακύλινδρη Rolls-Royce Silver Seraph του 2000 ξεχωρίζει από τα οχήματα τα οποία πρόκειται να δημοπρατηθούν από τη Διεύθυνση Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού την προσεχή Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου.
Η πολυτελέστατη λιμουζίνα βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Α’ Τελωνείου Εισαγωγών Εξαγωγών της Θεσσαλονίκης και παρά το γεγονός ότι η κατάσταση στην οποία βρίσκεται απέχει από το να χαρακτηριστεί… άριστη, η τιμή εκκίνησης των 10.000 ευρώ έχει τραβήξει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον πολλών φίλων του αυτοκινήτου.
Η Rolls-Royce Silver Seraph διατηρήθηκε στη γραμμή παραγωγής μόλις τέσσερα χρόνια (1998-2002) και η μοναδική έκδοση στην οποία διατέθηκε, έκρυβε έναν δωδεκακύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 5,4 λίτρων κάτω από το καπό της.
Ο V12 κινητήρας με τη βαυαρική καταγωγή (βλέπε BMW) συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων της ZF, αποδίδοντας 322 ίππους και 490 Nm ροπής.
Στο διάστημα των τεσσάρων ετών, η Rolls-Royce Silver Seraph παράχθηκε σε 1.570 αντίτυπα, αριθμός που δικαιολογείται από το γεγονός ότι η βρετανική λιμουζίνα κόστιζε στη βρετανική αγορά περισσότερα από 180.000 ευρώ.
Το πιθανότερο, λοιπόν, είναι πως η εικονιζόμενη Rolls-Royce πρόκειται για τη μοναδική Silver Seraph που έχει πατήσεις τους τροχούς της επί ελληνικού εδάφους, γεγονός που είναι από μόνο του αρκετό για να της χαρίσει μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή.
Προφανώς η ανακατασκευή ενός αυτοκινήτου με τις προδιαγραφές και τη σπανιότητα της Rolls-Royce Silver Seraph δεν είναι μια εύκολη ή αν προτιμάτε φθηνή υπόθεση, παρ’ όλα αυτά η χαμηλή -αναλογικά- τιμή εκκίνησης, ίσως προσφέρει το έξτρα κίνητρο για εκείνον που θα θελήσει να προσθέσει στη συλλογή του μια πολυτελέστατη λιμουζίνα.
#pgnews