Κλιμακώνεται αυτή την εβδομάδα η «μάχη» των προσφορών της Black Friday η οποία έχει ήδη ξεκινήσει από την προηγούμενη Κυριακή και αναμένεται να κορυφωθεί το τριήμερο 25-27 Νοεμβρίου. Οι μεγάλες αλυσίδες με τεχνολογικά προϊόντα, ηλεκτρικές και οικιακές συσκευές ξεκίνησαν φέτος νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά τη Βlack Friday περίοδο καθώς την Κυριακή 13 Νοεμβρίου έβγαλαν στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα τις πρώτες προσφορές. Ακολούθησαν σταδιακά αλυσίδες ένδυσης και υπόδησης, αθλητικών ειδών, καλλυντικών, προϊόντων για το σπίτι, ενώ την τελευταία εβδομάδα θα μπουν στη «μάχη» και οι μικρότερες επιχειρήσεις.
Τη φετινή χρονιά άλλωστε λόγω των συνθηκών που έχει διαμορφώσει η ενεργειακή κρίση και η ακρίβεια, στην «αρένα» αναμένεται να μπει η πλειονότητα των επιχειρήσεων της αγοράς, με προσφορές σε μεγαλύτερο εύρος προϊόντων και υπηρεσιών σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Το γεγονός ότι φέτος δεν έγιναν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου οδήγησε τις μεγάλες επιχειρήσεις στο να δημιουργήσουν ουσιαστικά ένα σχεδόν 15ημερο Black Friday, σύμφωνα με το reader.gr. Το οποίο ξεκίνησε την περασμένη Κυριακή και θα ολοκληρωθεί μετά τις 28 Νοεμβρίου που είναι φέτος η Cyber Monday. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα εμπορικά καταστήματα θα είναι προαιρετικά ανοιχτά και την Κυριακή 27 Νοεμβρίου, από τις 11 το πρωί έως τις 8 το βράδυ.
Εορταστικές αγορές και δώρα ψάχνουν οι καταναλωτές
Έχοντας περιορίσει όλο το προηγούμενο διάστημα τις αγορές καταναλωτικών αγαθών οι Έλληνες αναμένουν το μεγάλο εκπτωτικό γεγονός όχι μόνο για να καλύψουν ανάγκες που άφηναν στην άκρη αλλά και για να κάνουν νωρίτερα τις εορταστικές αγορές τους. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen IQ, τα 2/4 σχεδόν των Ελλήνων καταναλωτών θα εκμεταλλευτούν τις ημέρες Black Friday και τη Cyber Monday, για εορταστικές αγορές.
Αναλυτικά, όσον αφορά στα τρόφιμα σε ποσοστό 28% οι Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν πως είναι πιθανό να εκμεταλλευτούν τις προσφορές της περιόδου για να κάνουν αγορές ενόψει των γιορτών. Στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 29%. Παράλληλα το 1/3 των καταναλωτών θα βρίσκεται σε «επιφυλακή» για ευκαιρίες που θα προκύψουν στη Black Friday τόσο για δώρα, ποτά, και προϊόντα προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς. Παράλληλα σε έρευνα την πλατφόρμας GLAMI, ένας στους δύο Έλληνες ανέφερε πως περιμένει την περίοδο του Black Friday για να αγοράσει ρούχα και παπούτσια.
Πηγή: neakriti.gr