Πιο «παγωμένη» ακόμα και από τις χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν λόγω εποχής, είναι χωρίς υπερβολές η αγορά στο Ρέθυμνο.
Το click away φαίνεται πως δεν συγκίνησε ιδιαίτερα ούτε τους καταναλωτές, οι οποίοι περιορίζουν τις αγορές τους με αυτή την μέθοδο, ενώ ανυπομονούν ν’ ανοίξουν κανονικά τα εμπορικά για να κάνουν τα ψώνια τους με την ησυχία τους.
«Αποκλεισμένοι» όμως από τη νέα αυτή μέθοδο των αγορών είναι κυρίως οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας και γενικότερα όσοι δεν ξέρουν να «κλικάρουν» τα προϊόντα της αρεσκείας τους στο διαδίκτυο.
Και την ώρα που αρκετοί καταναλωτές βλέπουν με «μισό μάτι» το click away, πολλοί από τους εμπόρους του Ρεθύμνου δεν θέλουν ούτε καν να το ακούσουν, υποστηρίζοντας ότι αυτό δεν δίνει «ανάσα» στην αγορά, αλλά την χαριστική βολή στον εμπορικό κλάδο.
Κάποιοι έμποροι μάλιστα, όπως ο Βασίλης Τσανδαλάκης που μίλησε στην ΚΡΗΤΗ TV, αποφάσισαν να «πάνε» το click away ένα βήμα παραπέρα, «μεταφέροντας» στα σπίτια των πελατών τα εμπορεύματά τους, ώστε οι δοκιμές των ενδυμάτων για παράδειγμα να γίνονται κατ’ οίκον.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, η ηλεκτρονική αυτή μέθοδος αγορών που τελευταία «εισέβαλε» στην ζωή μας, λόγω καραντίνας δεν χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στο Ρέθυμνο, με τους ανθρώπους του εμπορικού κόσμου να εμμένουν στην θέση τους ότι η κυβέρνηση θα έπρεπε να χειριστεί αλλιώς το θέμα της επαναλειτουργίας του λιανεμπορίου.
Δείτε ολόκληρο το ρεπορτάζ, από το Δελτίο Ειδήσεων της ΚΡΗΤΗ TV:
ΠΗΓΗ: neakriti.gr