Νομός Χανίων

ΕΦΚΑ: Πειθαρχικό έλεγχο ζητά ο Χατζηδάκης – Η περίπτωση του Χανιώτη

Πειθαρχικό έλεγχο για δέκα περιπτώσεις ταλαιπωρίας ασφαλισμένων από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, οι οποίες, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, «παραπέμπουν η μία στην άλλη, δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε Ταιααιτήματα ασφαλισμένων, δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, e-mail και επιστολές, κ.ά.», ανακοίνωσε την Τρίτη ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης, λίγα μόλις 24ωρα μετά την αιφνιδιαστική επιθεώρησή του στο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Αγία Παρασκευή.

Μεταξύ αυτών είναι και η περίπτωση ενός Χανιώτη ο οποίος  – όπως καταγγέλλει – έχει
στείλει από τις 7 Μαΐου τα απαραίτητα χαρτιά που απαιτούνται στην αρμοδία υπηρεσία του ΕΦΚΑ  προκείμενου να του σταλεί από το ΚΕΠΑ Ηράκλειου το παραπεμπτικό για να
εξεταστεί η καρκινοπαθής μητέρα του από την επιτροπή ΚΕΠΑ στα Χάνια και να
της αναγνωριστεί αναπηρία για να λάβει το αντίστοιχο επίδομα και ακόμα δεν έχει λάβει απάντηση!

Αξίζει να σημειωθεί ότι αν σε τρεις μήνες δεν έχει δοθεί παραπεμπτικό ο Χανιώτης θα χρειαστεί να επαναλάβει και να συγκεντρώσει όλα τα χαρτιά από την αρχή!

Σε δήλωσή του, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε συγκεκριμένα τα εξής: «Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ. Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους. Γι’ αυτό, αν χρειαστεί, θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους». Από το υπουργείο Εργασίας έκαναν λόγο για δέκα περιπτώσεις «ακραίας ταλαιπωρίας» στον ΕΦΚΑ οι οποίες προέκυψαν ύστερα από καταγγελίες πολιτών.

Το υπουργείο μάλιστα έδωσε στη δημοσιότητα τις καταγγελίες, για τις οποίες διατάχθηκε πειθαρχικός έλεγχος.



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ