Κυριακή, 22 Απρίλιος 2018
«Βόμβα»: Ο πόλεμος στο Αιγαίο έχει ξεκινήσει και πρώτος νεκρός είναι ο Μπαλταδώρος

«Βόμβα»: Ο πόλεμος στο Αιγαίο έχει ξεκινήσει και πρώτος νεκρός είναι ο Μπαλταδώρος

Επιτελής του ΓΕΕΘΑ δήλωσε μετά την πτώση του Mirage 2000-5 στην Σκύρο πως «δεν περιμένουμε κανένα πόλεμο στο Αιγαίο. Έχει ήδη ξεκινήσει κι έχουμε ήδη τον πρώτο νεκρό μας».
Σύμφωνα με την Real News, ο επιτελής συνέχισε λέγοντας πως ο θάνατος του Γιώργου Μπαλταδώρου θεωρείται «η πρώτη ανθρώπινη απώλεια αυτού του ακήρυχτου ελληνοτουρκικού πολέμου νεύρων αλλά και φθοράς».
«Δυστυχώς θα ακολουθήσουν κι άλλοι πιλότοι. Περιμένουμε κάθε 4-5 χρόνια ένα αεροπλάνο. Για την ώρα καλά είμαστε, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις χιλιάδες εξόδους, την έλλειψη ροής ανταλλακτικών, τον γερασμένο πληθυσμό του Στρατού, τις περικοπές των πτητικών επιδομάτων και ότι βαλλόμαστε καθημερινά και πανταχόθεν. Όλα αυτά βάζουν το λιθαράκι τους και χτίζουν ένα ατύχημα», αναφέρει συνάδελφος του αδικοχαμένου σμηναγού στην Real News.

Σχετικά Άρθρα

  • Τι είναι το βέρτιγκο που εικάζεται ότι "χτύπησε" τον άτυχο σμηναγό; Ένας ιπτάμενος εξηγεί - ΒΙΝΤΕΟ
    Τι είναι η παραίσθηση και τι το βέρτιγκο που μπορούν να σκοτώσουν έναν πιλότο; Πώς και πότε μπορούν να προκληθούν και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν από ένα χειριστή; Πόσο πιθανό είναι να αποτελεί η παραίσθηση την αιτία της συντριβής του Mirage 2000-5 στη Σκύρο που στοίχισε τη ζωή στον σμηναγός Γιώργο Μπαλταδώρο;

    Το Militaire.gr ζήτησε τη βοήθεια ενός αναγνωρισμένου και εμπειρότατου Ιπτάμενου αξιωματικού. Ο Αντιπτέραρχος ε.α Κοσμάς Βούρης εξηγεί με κατανοητό τρόπο τι σημαίνουν όλα αυτά που ακούσαμε και ακούμε για τη πτώση του Mirage 2000-5 και καταθέτει τις δικές του εμπειρίες από τη πολύχρονη εμπειρία του με τις πτήσεις που έκανε με τα F-4 Phantom.



    Πηγή: militaire.gr
  • Τι μισθό παίρνουν οι πιλότοι της Aegean
    Ο Θεόδωρος Βασιλάκης, ο αυτοδημιούργητος Κρητικός πρόεδρος της Aegean δεν του αρέσει να μασάει τα λόγια του. Πολύ περισσότερα όταν μιλάει για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες επιχειρηματίες εξαιτίας των κρατικών "τρικλοποδιών" και τις αδυναμίας προγραμματισμού εξαιτίας της αβεβαιότητας και της ασυνέχειας στο πολιτικοοικονομικό σκηνικό της χώρας.

    vasilakisaegean

    Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο protagon και στον δημοσιογράφο Χρήστο Μιχαηλίδη ανέφερε ως παράδειγμα την περίπτωση των πιλότων της εταιρείας.  Σύμφωνα με το δημοσίευμα: Ένας ώριμος Κυβερνήτης της Aegean, λέει ο Βασιλάκης, με τις ασφαλιστικές εισφορές και προσαυξήσεις κοστίζει 130.000 ευρώ ετησίως  αλλά λαμβάνει καθαρά μόνο 45.000 ευρώ. Το 62% πάει στο κράτος σε εισφορές και φόρους. Άρα, θέλει να πει, με όλη αυτήν την υπερφορολόγηση εδώ, το ίδιο το κράτος καθιστά τις ελληνικές εταιρείες σαν την Aegean μειονεκτικές απέναντι στον ξένο ανταγωνιστή τους, που δεν έχει τα αντίστοιχα βάρη, ούτε και την αντίστοιχη αβεβαιότητα όσων απόμειναν να επιχειρούν στην σημερινή Ελλάδα.

    «Όταν σηκωθεί ένα αεροπλάνο στον αέρα, ανταγωνίζεται αμέσως όλες τις άλλες ξένες εταιρείες. Άρα, πρέπει κανονικά να έχει το ίδιο κόστος. Αν δεν το έχει, τότε υπάρχει πρόβλημα. Έτσι λοιπόν εμείς, επειδή ακριβώς επιβαρυνόμαστε με παραπάνω έξοδα, ή πρέπει να πουλάμε λίγο παραπάνω ή να αναπτυσσόμαστε λιγότερο. Η διαφορά μεταξύ του low cost και της δικής μας εταιρείας, προσπαθούμε να μην είναι μεγάλη. Αλλά είναι πολύ price-sensitive η αγορά ούτως ή άλλως».

    ΠΗΓΗ: http://news247.gr

neoiorizontes banner bottom