Την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022 και ώρα 12:00 ξεκινάει η υποβολή αιτήσεων στη νέα δράση: «Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Παροχής Λογιστικών και Φοροτεχνικών Υπηρεσιών» που αφορά στην ενίσχυση αυτοαπασχολούμενων λογιστών – φοροτεχνικών, καθώς και νομικών προσώπων παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών, ώστε να προσαρμόσουν την λειτουργία τους με την αναβάθμιση/απόκτηση της απαραίτητης ψηφιακής υποδομής, να συνεχίσουν να παρέχουν απρόσκοπτα τις υπηρεσίες τους και να υποστηρίξουν την επιχειρηματική κοινότητα, τη δημόσια Διοίκηση, αλλά και τους πολίτες, για να ανταποκρίνονται στις νέες συνθήκες που η πανδημία (COVID 19) δημιούργησε.
Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στην ηλεκτρονική σελίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για το ΕΣΠΑ, επιδοτούνται αιτήσεις με επιχορήγηση από 1.500 ευρώ έως 2.000 ευρώ, ανάλογα με τα έσοδα του 2020, για δαπάνες ψηφιακού εκσυγχρονισμού.
Τι ισχύει για όσους έκαναν έναρξη από το 2021 και μετάΟι ωφελούμενοι οι οποίοι έκαναν έναρξη εντός του 2021 δύναται να αιτηθούν και να λάβουν ως ανώτερο όριο επιχορήγησης ποσό 1.500 ευρώ.
Ο προϋπολογισμός της δράσης είναι 30.000.000 ευρώ. Η δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.
Ωφελούμενοι της δράσης είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν καταχωριστεί στα οικεία Μητρώα που τηρούνται στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας, ως εξής: Αυτοαπασχολούμενοι λογιστές – φοροτεχνικοί κάτοχοι επαγγελματικής ταυτότητας λογιστή – φοροτεχνικού κατά τάξεις και νομικά πρόσωπα παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών.
Πού υποβάλλεται η αίτηση
Η αίτηση χρηματοδότησης υποβάλλεται ψηφιακά στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) του Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, στη διεύθυνση www.ependyseis.gr με την ένδειξη: «Επιχορήγηση επιχειρήσεων παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών», με ημερομηνία έναρξης την Τετάρτη 9/3/2022 και ώρα 12:00 και καταληκτική ημερομηνία την Δευτέρα 18/4/22 και ώρα 15:00.
Οι αιτήσεις χρηματοδότησης θα αξιολογηθούν με σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής στο ΠΣΚΕ. Για κάθε πρόσθετη πληροφορία σχετικά με τη Δράση μπορείτε να απευθυνθείτε στο: Γραφείο Πληροφόρησης ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ: Δραγατσανίου 8, πλατεία Κλαυθμώνος, Αθήνα.
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 10.00 π.μ. έως τις 2.00 μ.μ. (κατόπιν ραντεβού)
Τηλεφωνική ενημέρωση: στο 801 11 36 300 από σταθερό τηλέφωνο με αστική χρέωση από τις 9.00 π.μ έως τις 4.30 μ.μ.
Εmail: infoepan@mou.gr
Ιστοσελίδες: www.antagonistikotita.gr, www.espa.gr
Σημεία Πληροφόρησης ΕΦΕΠΑΕ & των Περιφερειακών Μονάδων τους: www.efepae.gr
ΟΕΕ: Πώς οι λογιστές – φοροτεχνικοί μπορούν να πάρουν επιδότηση για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τους
Σύμφωνα με το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας η επιχορήγηση αυτή είναι ένα νέο και πολύ σημαντικό πρόγραμμα, που αποσκοπεί στην ενίσχυση των λογιστών – φοροτεχνικών, ώστε να εκσυγχρονιστούν ψηφιακά.
Πρόκειται για πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κατόπιν αιτήματος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Η Δράση ονομάζεται, «Επιχορήγηση επιχειρήσεων παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών», και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και από εθνικούς πόρους.
Πού στοχεύει
Δεδομένων των διευρυμένων και διαρκών, πλέον, αναγκών χρήσης ψηφιακών εφαρμογών για την παροχή των υπηρεσιών τους, η Δράση στοχεύει στην ενίσχυση των αυτοαπασχολούμενων λογιστών – φοροτεχνικών, καθώς και νομικών προσώπων παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τους.
Ποιοι μπορούν να λάβουν χρηματοδότηση
• Αυτοαπασχολούμενοι λογιστές – φοροτεχνικοί, κάτοχοι επαγγελματικής ταυτότητας λογιστή – φοροτεχνικού κατά τάξεις (οι οποίοι έχουν υποβάλει την ΥΔ του έτους 2021 ή που έχουν υποβάλει την ΥΔ του έτους 2022 μέχρι 28 Φεβρουαρίου 2022) και
• Νομικά Πρόσωπα παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών (τα οποία έχουν υποβάλει την ΥΔ για το έτος 2021 ή που έχουν υποβάλει την ΥΔ του έτους 2022 μέχρι 28 Φεβρουαρίου 2022).
Ο επιλέξιμος ΚΑΔ
Επιλέξιμος είναι ο ΚΑΔ: 69.20 – Δραστηριότητες λογιστικής, τήρησης βιβλίων και λογιστικού ελέγχου – παροχή φορολογικών συμβουλών, καθώς και το σύνολο των υποκείμενων ΚΑΔ αυτού.
Επισημαίνεται ότι η εξέταση της ιδιότητας των Ωφελούμενων θα πραγματοποιηθεί με βάση στοιχεία που έχουν καταχωρηθεί στα σχετικά Μητρώα που τηρούνται στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας μέχρι τις 28/2/2022.
Τα ποσά της επιχορήγησης
Σε κάθε ωφελούμενο (διακριτό ΑΦΜ) θα αποδίδεται άπαξ μέγιστη συνολική επιχορήγηση για την αναβάθμιση της ψηφιακής υποδομής της επιχείρησής του ως εξής:
Τα έσοδα προκύπτουν από το έντυπο Ε3 Φορολογικού Έτους 2020 που υποβλήθηκε το 2021, από τον πίνακα Δ1/Πωλήσεις αγαθών και παροχή υπηρεσιών, κωδικός 500 «Σύνολο Εσόδων από Πωλήσεις Αγαθών και Παροχή Υπηρεσιών».
Το πλήρες κείμενο της προκήρυξης, μπορείτε να το δείτε εδώ.
#pgnews