Γεύση - Ψυχαγωγία

H μάχη των ριάλιτι: 30.000 υποψήφιοι για «Αγρότη», GNTM και «Βig Βrother»

Ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έχετε κάνει μέχρι στιγμής; Γιατί πιστεύεις ότι μπορείς να συμμετάσχεις στο «Big Brother»; Τι δεν θα έκανες σε μια φωτογράφηση; Υπάρχει κάτι που θα μα έπειθε να σε φτάσουμε ως τον τελικό; Μπορείτε να απαντήσετε αυτές τις ερωτήσεις; Νιώθετε ότι κάτι έρχεται και κουμπώνει με τις βαθύτερες επιθυμίες σας για το επαγγελματικό ή ερωτικό μέλλον σας; Ε, τότε απλά συμπληρώστε μια φόρμα συμμετοχής σε ένα ριάλιτι και καλή τύχη. Φυσικά η μεγάλη δυσκολία δεν είναι να δώσετε πειστικές απαντήσεις, αλλά να καταφέρετε να προσπεράσετε μερικές χιλιάδες συνυποψηφίους σας οι οποίοι έχουν λόγους να πιστεύουν ότι αξίζουν περισσότερο από εσάς μια θέση σε ένα ριάλιτι της ελληνικής τηλεόρασης. Γι’ αυτό όσοι πιστοί ετοιμαστείτε για ένα σκληρό και απαιτητικό κάστινγκ

Wanna be on top;

Είναι το ριάλιτι που μέχρι στιγμής συγκεντρώνει τις περισσότερες συμμετοχές. Το «Greece’s Next Top Model» έσπασε το φράγμα των 15.000 συμμετοχών και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των νέων αγοριών και κοριτσιών. Ο αριθμός των συμμετοχών είναι ακόμη πιο εντυπωσιακός αν κάποιος αναλογιστεί πως δεν πρόκειται για ένα απλό ριάλιτι εγκλεισμού άλλα για ένα πρόγραμμα στο οποίο για να συμμετάσχεις απαιτούνται προσόντα υψηλών προδιαγραφών, που έχουν φυσικά σχέση ε καριέρα στο διεθνές μόντελινγκ.

gntm
Οι φιναλίστ του τελευταίου GNTM, Παρασκευή και Ηρακλής (ο νικητής). Ηδη 15.000 υποψήφιοι/ες έχουν δηλώσει συμμετοχή για το επόμενο διεκδικώντας μερίδιο στη λάμψη του παιχνιδιού και, κυρίως, τις προοπτικές καριέρας

 

Η εταιρεία παραγωγής του GNTM, η Green Pixel, είναι η μεγαλύτερη στον χώρο και με πολλή πείρα, γι’ αυτό και γνωρίζει πολύ καλά όχι μόνο το πώς θα γίνει η διαδικασία του κάστινγκ αλλά και πώς θα διασφαλιστεί η εχεμύθεια, πώς θα αποφευχθούν οι διαρροές -που συνιστούν πλέον την μεγαλύτερη απειλή για τέτοιου είδους προγράμματα- αλλά και πώς οι συμμετέχοντες θα αξιοποιηθούν τηλεοπτικά μόνο από τον σταθμό στον οποίο προβάλλεται το ριάλιτι και όχι από τον ανταγωνισμό. Γι’ αυτό και τα «ψιλά γράμματα» είναι πολύ σημαντικά.

Για παράδειγμα, οι συμμετέχοντες καλούνται να υπογράψουν συμβόλαια με όρους όπως ο παρακάτω: «Δηλώνω ότι, δεν θα έρθω σε επαφή με κανένα Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης και δεν θα δώσω πληροφορίες σε σχέση με την εκπομπή σε κανένα τρίτο, χωρίς προηγούμενη γραπτή συναίνεση της Διοργανώτριας και του Σταθμού. Ο περιορισμός αυτός ισχύει για όσο χρόνο διαρκούν τα γυρίσματα και όσο χρόνο μεταδίδεται η εκπομπή έως και δώδεκα (12) μήνες μετά τη μετάδοση του τελευταίου επεισοδίου του Προγράμματος.

Παραβίαση αυτής της υποχρέωσης δίνει το δικαίωμα στη Διοργανώτρια να με αποκλείσει ή/και να με κηρύξει έκπτωτο/-η εφόσον έχω αναδειχθεί νικητής/-ήτρια, αναζητώντας την επιστροφή όσων χρημάτων ή επάθλων ή προϊόντων πιθανότατα έχω κερδίσει. Επιπλέον, σε περίπτωση που ευθύνομαι για διαρροή πληροφοριών μέσω διαδικτύου, του Τύπου ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, σχετικά με την έκβαση του παιχνιδιού, η οποία θα καταστεί επιζήμια για την Διοργανώτρια, η ποινή της έκπτωσης μου από το παιχνίδι δεν αποκλείει την αξίωση περαιτέρω αποζημιώσεως για την αποκατάσταση ζημιών της Διοργανώτριας και του Σταθμού».

Φυσικά για να πάρεις μέρος σε ένα ριάλιτι όπως αυτό, με σημαντικούς χορηγούς και εμπορικές συμφωνίες δεκάδων χιλιάδων ευρώ θα πρέπει να αποκλειστούν πολλά ενδεχόμενα. Ενα από τα σημαντικότερα; Αναγράφεται στις πίσω σελίδες:

«Δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν έχω συμμετάσχει μέχρι σήμερα σε οπτικοακουστικές παραγωγές ή φωτογραφίσεις ή ηχογραφήσεις ερωτικού / ακατάλληλου περιεχόμενου και, εάν έχω συμμετάσχει, έχω ήδη ενημερώσει…».

Φυσικά εκτός από όλους όσοι νιώθουν ότι είναι τα τοπ μόντελ της επόμενης μέρας και σπεύδουν να συμπληρώσουν μια φόρμα, υπάρχουν και οι περιπτώσεις οι οποίες δεν νιώθουν ανάλογη ανάγκη αλλά είτε τους τηλεφωνούν μέλη της παραγωγής που κάπου τους έχουν εντοπίσει είτε τα μέλη της κριτικής επιτροπής τα οποία όσο κινούνται στον χώρο της μόδας μπορούν να ανιχνεύουν κρυφά ταλέντα.

Χαρακτηριστική ήταν η περίπτωση της Ιωάννας Μπέλλα στον πρώτο κύκλο του ριάλιτι, που δέχθηκε τηλεφώνημα για να απορριφθεί στη συνέχεια με τρόπο σκληρό που προκάλεσε ποικίλες συζητήσεις και αντιδράσεις. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ειδική κατηγορία υποψηφιοτήτων που αποτελούνται από πρόσωπα που εξυπηρετούν περισσότερο την τηλεοπτική συνθήκη και λιγότερο τις προδιαγραφές του μόντελινγκ. Πέρα από τα δύο μέτρα υπάρχουν και τα δύο σταθμά.

Προσωπικότητες που γράφουν στο γυαλί, που έχουν ξεχωρίσει στο παρελθόν από άλλα περιστατικά, που έχουν έντονη δραστηριότητα στα κοινωνικά δίκτυα ή που μπορούν να ξεδιπλώσουν την προσωπικότητά τους στο πλατό ενώπιον της κριτικής επιτροπής και να σπάσουν τα κοντέρ της τηλεθέασης. Τα γυρίσματα έχουν ήδη ξεκινήσει και τα κάστινγκ των φερέλπιδων μοντέλων βρίσκονται ήδη στα μέσα της διαδικασίας. Οσοι παρακολουθούν την εξέλιξη μιλούν πλέον για έναν κύκλο που συγκεντρώνει τις πιο ελκυστικές τηλεοπτικές περιπτώσεις τόσο στα αγόρια όσο και στα κορίτσια. Γιατί, για να μην ξεχνιόμαστε, τηλεόραση κάνουμε

Αγρότες in love

 

agrotis

Ο ΣΚΑΪ επαναφέρει ένα format που είχαμε δει πριν από χρόνια στο MEGA, το «Αγρότης μόνος ψάχνει». Τι ψάχνει; Η απάντηση είναι απλή και φυσικά δεν είναι «γη για να καλλιεργήσει» αλλά «γυναίκα ν’ αγαπήσει». Γι’ αυτό και οι αιτήσεις συμμετοχής άγγιξαν τις 5.000 με αγρότες από όλη την περιφέρεια να αναζητούν την ιδανική σύντροφο, με μάρτυρες τις κάμερες και το τηλεοπτικό κοινό και τις γυναίκες που δεν τους ταιριάζει το στυλ «γιάπι» να επιθυμούν μια πιο βουκολική εκδοχή του έρωτα. Τα μέλη της παραγωγής έχουν ήδη «οργώσει» όλη την Ελλάδα, έχουν κάνει τα πρώτα κάστινγκ και μιλούν για ένα φρέσκο και διαφορετικό ανθρώπινο δυναμικό για ριάλιτι…

Hello Big Brother

Ο Μεγάλος Αδερφός επιστρέφει. Και μαζί με αυτόν έρχονται και 10.000 συμμετοχές να θυμίσουν πως πρόκειται για ένα από τα δημοφιλέστερα τηλεοπτικά ριάλιτι. Εδώ η συνθήκη του κάστινγκ είναι διαφορετική. Καθώς πρόκειται για ριάλιτι απόλυτου εγκλεισμού και δεν υπάρχει κριτήριο κάποιου επαγγελματικού ταλέντου, όπως το μόντελινγκ, η μαγειρική ή οι αθλητικές επιδόσεις.

Γι’ αυτό και στο κάστινγκ υπάρχουν δύο σημαντικοί παράγοντες: η παρουσία του ψυχιάτρου και ψυχολόγου όταν πλέον φτάσει η διαδικασία της επιλογής παικτών στους πενήντα. Οι ιατρικές εξετάσεις που γίνονται είναι πλήρεις και αφορούν όλους τους συμμετέχοντες. Ουδείς μπορεί να μπει σε σπίτι ριάλιτι αν όλα τα ιατρικά αποτελέσματα δεν είναι εξαιρετικά. Επιπλέον, οι παίκτες παρακολουθούνται στενά από ψυχολόγους καθώς ο εγκλεισμός είναι μία ιδιαίτερη συνθήκη.

Τα κοινωνικά δίκτυα

Το Νο 1 κοινωνικό δίκτυο από το οποίο αντλούνται παίκτες για κάστινγκ είναι το TikTok. Πρόκειται για την καλύτερη πηγή, καθώς, σύμφωνα με τους υπεύθυνους κάστινγκ, βλέπεις βίντεο το οποίο έχει διάρκεια και την επιρροή του. Ακολουθούν οι influencers του Instagram. Κι εκεί αναζητούνται λογαριασμοί με μεγάλη επιρροή, πολλές χιλιάδες ακόλουθους και έντονη δραστηριότητα.

Τα τσακάλια του κάστινγκ ξέρουν πολύ καλά να αλιεύουν πρόσωπα και από άλλα σημεία. Αγόρια και κορίτσια τα οποία εργάζονται σε δημοφιλή νυχτερινά μαγαζιά, περσόνες που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο καλλιτεχνικό χώρο και φυσικά στον αθλητισμό και ειδικά στην κατηγορία «γυμναστές – γυμνάστριες».

Φυσικά ο κορυφαίος όλων παραμένει ο Γιάννης Χοϊμές, ο δάσκαλος κάθε οντισιόν, ο πρύτανης του ριάλιτι – κάστινγκ. Πρόκειται για έναν έμπειρο ψυχολόγο ο οποίος εδώ και δεκαετίες καταφέρνει να εντοπίσει τα πρόσωπα που θα κατακτήσουν το τηλεοπτικό κοινό. Φυσικά ο χώρος δράσης του είναι το «Survivor». Και βέβαια όλα τα πρόσωπα που έχουν διακριθεί και κάνουν σήμερα καριέρα σε τηλεόραση και όχι μόνο πέρασαν από το δικό του σκανάρισμα.

www.protothema.gr



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ