Απίστευτη ταλαιπωρία υπέστη ένα ζευγάρι Βρετανών συνταξιούχων που ταξίδευαν από το Σέφιλντ στην Κρήτη με την TUI, καθώς έφτασαν στον προορισμό τους 24 ώρες αργότερα, ενώ και στην επιστροφή η ταλαιπωρία τους ήταν ακόμη μεγαλύτερη, με αποτέλεσμα η μετάβαση από και προς τη Βρετανία να εξελιχθεί σε πραγματική Οδύσσεια…
Ειδικότερα, ο John και η Ann Dawson, επρόκειτο να ταξιδέψουν από Σέφιλντ με προορισμό την Κρήτη, αλλά τελικά αναχώρησαν από το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ, μετά από πολύωρη καθυστέρηση.
Το… οδοιπορικό
Η περιπέτεια ξεκίνησε για το ζευγάρι στις 2 Σεπτεμβρίου, όταν ακυρώθηκε η πτήση της TUI που είχε προγραμματιστεί για τις 6.35 μ.μ..
Το ζευγάρι μεταφέρθηκε σε ένα ξενοδοχείο στο Στόκπορτ, όπου, όπως λένε, δεν τους δόθηκε καμία πληροφορία για το ταξίδι τους.
Τους ενημέρωσαν ότι θα τους παραλάμβανε λεωφορείο προκειμένου να τους μεταφέρει στο αεροδρόμιο του Γκάτουικ, στη 1 το μεσημέρι της επόμενης ημέρας, όμως το λεωφορείο έφτασε στις 3 μ.μ., ενώ το ξενοδοχείο τους υποχρέωσε να κάνουν check out νωρίς, λόγω γάμου.
Το ζευγάρι έμεινε να περιμένει έξω, πεινασμένο και χωρίς πρόσβαση σε τουαλέτα, όπως ανέφερε. Ισχυρίστηκε δε, ότι τους δόθηκε από ένα ατομικό κουπόνι των 20 λιρών για φαγητό και ποτό όταν έφτασαν στο αεροδρόμιο Γκάτουικ, αλλά τα καταστήματα έκλειναν.
Τελικά, το ζευγάρι πέταξε για την Κρήτη στις 11 το βράδυ της 3ης Σεπτεμβρίου -σχεδόν 24 ώρες αργότερα από το προγραμματισμένο.
Αλλά τα προβλήματα του ζευγαριού δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς όταν έφτασε τελικά στην Ελλάδα και πήγε να παραλάβει τις αποσκευές του, του είπαν ότι είχαν παραμείνει πίσω στο Μάντσεστερ! Τελικά, οι βαλίτσες έφτασαν στον τελικό τους προορισμός την επόμενη μέρα στις 5 το απόγευμα.
Όμως ο “Γολγοθάς” των δύο συνταξιούχων δεν είχε τελειωμό, καθώς όταν έφτασαν στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου για να ταξιδέψουν πίσω στο Μάντσεστερ, με ώρα αναχώρησης στις 1.55 π.μ. του Σαββάτου, 17 Σεπτεμβρίου, είδαν την πτήση τους να καθυστερεί επανειλημμένα μέχρι που τελικά ακυρώθηκε.
“Μετακινηθήκαμε 20 μέτρα με λεωφορείο για να πάρουμε τις αποσκευές από το αεροπλάνο και στη συνέχεια μας είπαν να περιμένουμε για δύο με τρεις ώρες. Ο κόσμος κοιμόταν στο πεζοδρόμιο έξω από τον αεροσταθμό. Όταν ξημέρωσε, μας έβαλαν σε ένα λεωφορείο και μας πήγαν σε ένα κοντινό ξενοδοχείο για πρωινό”, είπε ο κ. John Dawson.
Σύμφωνα με τους κκ Dawson έλαβαν ένα μήνυμα ότι θα τους παραλάμβαναν στις 5 μ.μ. εκείνης της ημέρας για να πετάξουν στις 8 μ.μ.. Όμως, μόλις επέστρεψαν στο αεροδρόμιο και πλησίασαν στην πύλη, έτοιμοι να επιβιβαστούν, τους είπαν ότι η πτήση είχε ακυρωθεί και πάλι. Το εξαντλημένο ζευγάρι μεταφέρθηκε σε άλλο ξενοδοχείο, όπου και διανυκτέρευσε.
Εν τέλει, κατάφεραν να επιστρέψουν στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 6 π.μ. ώρα Ελλάδας -43 ώρες αργότερα…
Η απάντηση της TUI
Εκπρόσωπος της TUI δήλωσε:
“Κατανοούμε πλήρως την απογοήτευση του κυρίου και της κυρίας Dawson και ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για τις καθυστερήσεις που αντιμετώπισαν ταξιδεύοντας από και προς το Ηράκλειο. Ενώ κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μεταφέρουμε τους πελάτες στις διακοπές τους και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους εγκαίρως, μερικές φορές υπάρχουν περιστάσεις πέρα από τον έλεγχό μας που δεν το καθιστούν αυτό δυνατό. Και, δυστυχώς, στην περίπτωση των Dawson, ένας συνδυασμός απρόβλεπτων περιστάσεων επηρέασε, τόσο το ταξίδι τους στο εξωτερικό, όσο και το ταξίδι τους πίσω στην πατρίδα. Οι υπάλληλοί μας διατηρούσαν επαφή μαζί τους καθ’ όλη τη διάρκεια των καθυστερήσεων και τους παρείχαμε καταλύματα, μεταφορικά, γεύματα και λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο διεκδίκησης της αποζημίωσης που δικαιούνται βάσει των κανονισμών ΕΕ 261. Θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε για την υπομονή τους και να επαναλάβουμε τη συγγνώμη μας για την ατυχή εμπειρία τους”.