Η σύνδεση του νέου αυτοκινητόδρομου με τους κάθετους άξονες αποτελεί προτεραιότητα για να ελαττωθούν οι αποστάσεις με αρκετές κομβικές περιοχές της ενδοχώρα. Με διαδραστικό τρόπο στην διάρκεια της εκπομπής ΩΡΑ ΑΙΧΜΗΣ παρουσιάστηκαν οι συνδετήριοι δρόμοι από τον νέο αυτοκινητόδρομο.
Στην περιφερειακή ενότητα των Χανίων τα παράλληλα έργα θα ενισχύσουν την σύνδεση του νέου ΒΟΑΚ με δρόμους που οδηγούν στην νότια Κίσαμο αλλά και τα Σφακία. Ωστόσο όπως τόνισε ο κ. Καλογερής είναι δύσκολη διασύνδεση λόγω του ανάγλυφου της περιοχής γεγονός που αφήνει εκτός την περιφερειακή ενότητα Χανίων όσον αφορά την διασύνδεση του νέου αυτοκινητόδρομου με τους κάθετους άξονες με εξαίρεση τον δρόμο που οδηγεί στο αεροδρόμιο Δασκαλογιάννης των Χανίων. Αυτό δημιουργεί στα Χανιά ένα ουσιαστικό πρόβλημα για περιοχές που θα έχουν συγκεκριμένη διέξοδο στον νέο δρόμο με ότι αυτό συνεπάγεται για τους οδηγούς.
Στην περιφερειακή ενότητα του Ρεθύμνου η συνδετήριοι δρόμοι βάζουν στο μικροσκόπιο το οδικό δίκτυο των Αρμένων αλλά και του Μυλοποτάμου στο ύψος του Πανόρμου.
Στην περιφερειακή ενότητα Ηρακλείου οι συνδέσεις του ΒΟΑΚ με τον νότιο άξονα της Μεσαράς αλλά και τον νέο δρόμο προς το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι αλλά και τον κάθετο άξονα της Βιάννου είναι επιτακτική ανάγκη να προχωρήσουν παράλληλα με τον καινούργιο αυτοκινητόδρομο ενώ στην Περιφερειακή ενότητα του Λασιθίου η σύνδεση με το οδικό δίκτυο του Οροπεδίου και βεβαίως την Ιεράπετρα αποτελούν πάγιο αίτημα των Χανίων. Μένει να δούμε τι θα γίνει με την επέκταση του νέου ΒΟΑΚ μέχρι την Σητεία κάτι που μέχρι στιγμής δεν έχει ξεκαθαρίσει απόλυτα.
Στην διάρκεια της εκπομπής ΩΡΑ ΑΙΧΜΗΣ στην ΚΡΗΤΗ TV οι αντιπεριφερειάρχες Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης, Χανίων Νίκος Καλογερής, Ρεθύμνου Μαίρη Λιονή και Λασιθίου Γιάννης Ανδρουλάκης αναφέρθηκαν στην αναγκαιότητα η Κρήτη σε λίγα χρόνια να αποκτήσει επιτέλους έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο που θα ενώνει το νησί με ασφάλεια από τα ανατολικά προς τα δυτικά και αντίστροφα. Παράλληλα αναγκαίες είναι οι παρεμβάσεις στον ήδη υπάρχον ΒΟΑΚ αλλά και στους κάθετους άξονες μιας και ο νέος αυτοκινητόδρομος θα πρέπει να είναι λειτουργικός και να συνδέεται με κάθετους άξονες που θα φέρνουν πιο κοντά τον βορά με τον νότο της Κρήτης.
Πηγή: neakriti.gr