ΚΡΗΤΗ

Κρήτη: Μεταφορικό ισοδύναμο μόνο για ευπαθείς ομάδες

Δεν έχει τέλος η αδικία που συντελείται σε βάρος των Κρητικών, με αφορμή τη στήριξη όλης της νησιωτικής χώρας με τη χρηματοδότηση που προβλέπεται από το Mεταφορικό Ισοδύναμο, με εξαίρεση την Κρήτη που, ίσως για τους κυβερνώντες να μην θεωρείται τελικά νησιωτική περιοχή…

Σύμφωνα λοιπόν με ασφαλείς πληροφορίες του “Ράδιο Κρήτη” ο δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός ενημερώθηκε από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ότι ολοκληρώθηκε η μελέτη που είχε προαναγγελθεί προκειμένου να διαπιστωθεί το κόστος της χρηματοδότησης αυτής για τον προϋπολογισμό και, τελικά, αποφασίστηκε ότι η επιβάρυνση είναι πολύ μεγάλη!

Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, υπάρχει η σκέψη στην ηγεσία του Υπουργείου να προβλεφθεί χρηματοδότηση από το Μεταφορικό Ισοδύναμο για τους επιβάτες της Κρήτης, για τις ευπαθείς ομάδες, μόνον (!) και πάντα βάσει φορολογικών στοιχείων…

Είναι πασιφανές ότι η Κρήτη αδικείται και εμπαίζεται καθώς θυμίζουμε ότι εδώ και χρόνια, όλη η νησιωτική χώρα επιδοτείται – και δικαιολογημένα – τόσο για τη μεταφορά προϊόντων όσο και για τη διακίνηση επιβατών ενώ η Κρήτη επίσης η Εύβοια και η Λευκάδα – που συνδέονται όμως με την ηπειρωτική χώρα – εξαιρούνται!

Μιλώντας στο “Ράδιο Κρήτη” και τον Μανώλη Αργυράκη, ο Πρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, Γιάννης Πάππου, επισήμανε ότι πρόκειται για χρηματοδότηση από το πρόγραμμα de mininis ύψους 200.000 ευρώ και χρησιμοποιείται σε βάθος 4ετίας.

O κ, Πάππου τόνισε ότι για τη μεταφορά προϊόντων προβλέπεται επιδότηση 30% επί του καθαρού ποσού και ουσιαστικά η εμποροπαλέτα κατεβαίνει στο κόστος που έχει για τους παραγωγούς στη Στ. Ελλάδα, κάτι που θεωρείται πολύ σημαντικό…

Ο ίδιος σημείωσε ότι για τους επιβάτες δεν υπάρχουν εξαιρέσεις καθώς πρόκειται για οριζόντιο μέτρο και, είτε κάποιος χρησιμοποιεί αεροσκάφος είτε πλοίο, επιστρέφεται περίπου το 40-45% της αξίας των εισιτηρίων.

Την ίδια ώρα, οι κάτοικοι της Κρήτης, είτε Έλληνες είτε αλλοδαποί, που ζουν μόνιμα στο νησί, πληρώνουν πανάκριβα εισιτήρια, δεν παίρνουν καμία απολύτως επιστροφή κι επιπλέον για τη μεταφορά προϊόντων – που ουσιαστικά τροφοδοτούν τις μεγαλύτερες αγορές της χώρας – ελάχιστα πράγματα έχουν γίνει στην κατεύθυνση της κρατικής στήριξης για τη μεταφορά τους.

ΠΗΓΗ: ekriti.gr

#pgnews



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ