Η δυναμική της Κρήτης όχι μόνο την φετινή τουριστική σεζόν, αλλά και την επόμενη, φάνηκε στην ημερίδα για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις που έγινε στα Χανιά, με την συμμετοχή ειδικών του κλάδου.
Τα μηνύματα που μετέφεραν οι εκπρόσωποι των μεγάλων πλατφορμών, όπως είναι η Airbnb και η Booking είναι ιδιαίτερα θετικά για το νησί.
Όπως ανέφερε ο κ. Τάσος Ευθυμίου, υπεύθυνος Ελλάδας και Κύπρου της Booking.com οι προοπτικές της αγοράς για την επόμενη χρονιά είναι ήδη πολύ καλές, με τις κρατήσεις που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής για διαμονές το καλοκαίρι του 2025 να είναι 31% περισσότερες από ό,τι ήταν την ίδια εποχή πέρυσι.
Σύμφωνα με την Beyond, εταιρεία που παρέχει εργαλεία διαχείρισης εσόδων για τον κλάδο της βραχυχρόνιας μίσθωσης, το καλοκαίρι στην Κρήτη λειτουργούσαν πάνω από 29.000 καταλύματα στην Κρήτη, αριθμός αυξημένος κατά 21% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Κι όμως η πληρότητά τους αυξήθηκε κατά 2%, κάτι που δείχνει την πολύ ισχυρή ζήτηση.
Η πληρότητα των καταλυμάτων κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών κινήθηκε πάνω από 45%, , παρά την αύξηση των διαθέσιμων καταχωρήσεων στις πλατφόρμες.
Πλέον, η ανερχόμενη τάση είναι οι κρατήσεις στα άκρα της σεζόν, καθώς οι επισκέπτες αναζητούν την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής και στην Κρήτη ο καλός καιρός, είναι σύμμαχος.
Επιπλέον, στις άκρες της σεζόν οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν και μεγαλύτερες διαμονές, μια τάση που είναι ολοένα και πιο αυξημένη.
Ο κ. Αναστάσιος Δενεδιός, Market Manager της Airbnb, εξήγησε ότι κατά το τρίτο τρίμηνο οι διαμονές διάρκειας άνω των 28 διανυκτερεύσεων αντιπροσώπευαν το 18% των κρατήσεων στην πλατφόρμα.
Επιπλέον, τα οικογενειακά ταξίδια στο νησί αυξήθηκαν φέτος κατά 25% έναντι της προηγούμενης χρονιάς.
Η πλειοψηφία των τουριστών που έκαναν κράτηση μέσω της Airbnb είναι από τις ΗΠΑ και από ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία αλλά και η Ελλάδα.
Όπως σημείωσε ο κ. Δενεδιός, οι αγορές της Ολλανδίας και της Αμερικής σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση για το νησί μας.