“Από τη Δευτέρα 11 Μαΐου η Δ.Ε.Υ.Α.Χ. τηρώντας την κείμενη νομοθεσία, θα λειτουργήσει για την αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση των καταναλωτών της με προγραμματισμένα ραντεβού
Για κλείσιμο των ραντεβού τηλεφωνείτε στα εξής τηλέφωνα:
Ραντεβού εξυπηρέτησης καταναλωτών Ύδρευσης : 28210 36280, -6
Ραντεβού εξυπηρέτησης καταναλωτών Αποχέτευσης : 28210 36290, -3
Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν για τηλεφωνική εξυπηρέτηση και στα παρακάτω τηλέφωνα:
Πληροφορίες καταναλωτών ύδρευσης: 2821036282, -3, -7
Πληροφορίες καταναλωτών αποχέτευσης: 2821036291, -2
Βλάβες Δικτύου Ύδρευσης : 28210 36250, -1
Βλάβες – Αποφράξεις Δικτύου Αποχέτευσης : 28210 36225
Πρωτόκολλο : 28210 36259
Τμήμα Προμηθειών : 28210 36276
Ηλεκτρομηχανολογικό Τμήμα : 28210 36240
Οικονομικό Τμήμα – Λογιστήριο : 28210 36274
Βιολογικός Καθαρισμός: 28210 40714
Χημείο : 28210 45268
Γραμματεία : 28210 36220
Βλάβες Δικτύων Ύδρευσης-Αποχέτευσης (εκτός ωραρίου εργασίας) : 28210 44444
Επίσης υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να αποστέλλουν τα αιτήματά τους και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@deyach.gr).
Ενώ για την πληρωμή του λογαριασμού ύδρευσης υπάρχουν οι ακόλουθοι τρόποι :
• Με την εφαρμογή i-Bill που βρίσκεται στην ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΧ (www.deyach.gr) καταχωρώντας μόνο τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού (χωρίς χρέωση).
• Με την εφαρμογή e-Services που βρίσκεται στην ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΧ (www.deyach.gr), αφού προηγηθεί εφάπαξ εγγραφή στην παρεχόμενη υπηρεσία (χωρίς χρέωση).
• Με την υπηρεσία e-Banking των Τραπεζών.
• Στα super markets SYNKA και ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ.
• Στα καταστήματα των ΕΛΤΑ.
• Στα υποκαταστήματα των Τραπεζών.
Επισημαίνεται ότι μη προγραμματισμένη είσοδος του κοινού στη Δ.Ε.Υ.Α.Χ., θα γίνεται μόνο εφ’ όσον υπάρχει διαθεσιμότητα υπαλλήλου προς εξυπηρέτηση του καταναλωτή κατά την χρονική περίοδο της προσέλευσής του.
Με γνώμονα την προστασία τόσο των καταναλωτών όσο και των εργαζομένων της ΔΕΥΑΧ, σας γνωρίζουμε ότι τηρούνται όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας”.