Κυριακή, 22 Απρίλιος 2018
Xανιά: Έφτιαξε θηλιά με σεντόνι και έβαλε τέλος στη ζωή της

Xανιά: Έφτιαξε θηλιά με σεντόνι και έβαλε τέλος στη ζωή της

Μία γυναίκα έβαλε τέλος στη ζωή της μέσα στο σπίτι της, στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη στα Χανιά.
Η 33χρονη από τη Ρουμανία, μητέρα δύο παιδιών, σύμφωνα με τις πληροφορίες, δημιούργησε μια θηλιά από σεντόνια, και απαγχονίστηκε.

Το άψυχο σώμα της βρήκε ο σύζυγός της, επίσης Ρουμάνος, επιστρέφοντας το πρωί από τη δουλειά του.
Η σορός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Χανίων για τη διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.
Η άτυχη γυναίκα φέρεται να αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας.

Υπενθυμίζουμε ότι μόλις χθες, στο Ηράκλειο, βρέθηκε το πτώμα ενός 59χρονου άνδρα μέσα σε εγκαταλελειμμένο κτίριο. Και αυτός είχε επιλέξει να βάλε τέλος στη ζωή του...

Σχετικά Άρθρα

  • Ryanair: «Επεισοδιακό» παρελθόν σε Βόλο, Θεσσαλονίκη, Κω και το "φλερτ" με το Ηράκλειο πριν έρθει στα Χανιά
    Πρέπει αρχικά να ομολογήσουμε ότι η Ryanair έριξε πολύ νερό στον μύλο της Χανιώτικης οικονομίας, ωστόσο η πολιτική της αποτυπώνεται ξεκάθαρα από τις πρόσφατες δηλώσεις του εμπορικού διευθυντή Ντέιβιντ Ο’ Μπράιν: «Δεν είμαστε φιλανθρωπική οργάνωση. Όταν τα τέλη αεροδρομίου έχουν αυξηθεί τόσο, πρέπει να το αφήσουμε. Απευθυνθήκαμε σε αρκετούς υπουργούς και ζητήσαμε να μειώσουν τα τέλη και εμείς θα μεταφέρουμε τον κόσμο. Δεν το έκαναν».

    Ωστόσο, οι δηλώσεις του προέδρου του Συνδέσμου τουριστικών και ταξιδιωτικών πρακτόρων Κρήτης κ. Βλατάκη αποδεικνύουν ότι η Ryanair δεν αγάπησε ξαφνικά και αιώνια τα Χανιά, απλά πριν έρθει εδώ είχε φάει… πόρτα από το Ηράκλειο (2011).Φυσικά αυτό δεν μας έβλαψε, τουναντίον -όπως αναφέρω και παραπάνω- μας βοήθησε σημαντικά την τελευταία τετραετία.
    Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. Βλατάκη, η Ryanair ζήτησε κατά το παρελθόν πολλές διευκολύνσεις και ιδιαίτερα προνομιακή μεταχείριση που δεν μπορούσε να γίνει αποδεκτή, για να εκτελεί δρομολόγια έχοντας βάση στο αεροδρόμιο Ηρακλείου.
    Το Ηράκλειο έχασε τη Ryanair πριν από επτά χρόνια εξαιτίας της αδυναμίας του αεροδρομίου να εξυπηρετήσει τα αεροπλάνα της στους μικρούς χρόνους που ζητούσε η εταιρεία. Ο λόγος είναι ότι, κατά τη Ryanair, το αεροδρόμιο του Ηρακλείου αδυνατεί να εξυπηρετήσει turnaround του αεροσκάφους σε 25 λεπτά».

    Είναι ξεκάθαρη λοιπόν η πρακτική της ιρλανδικής εταιρείας να κινείται σε όλες τις περιοχές που διαθέτουν αεροδρόμιο και να επιβάλλει τους κανόνες της.
    Όπως είναι και σύνηθης τακτική να φεύγει… ξαφνικά και απροειδοποίητα από κάποιο αεροδρόμιο και μάλιστα λίγο πριν ή κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου κι ενώ χιλιάδες επιβάτες έχουν κλείσει τα εισιτήρια τους και έχουν προγραμματίσει τις διακοπές τους.

    Η Ryanair, που ετησίως διακινεί 79 εκατ. επιβάτες σε όλον τον κόσμο, διατηρώντας 55 βάσεις στην Ευρώπη και εκτελώντας 1.500 διαδρομές, έχει ένα «επεισοδιακό» παρελθόν με προορισμούς υπογράφοντας συμβάσεις που διακόπτονται απότομα εξαιτίας νέων διεκδικήσεων.
    Πολιτική της εταιρείας άλλωστε είναι να υπογράφει συμβάσεις με τοπικές αρχές και όχι με αεροδρόμια, καθώς τα τελευταία με βάση το κοινοτικό δίκαιο δεν μπορούν να διαμορφώνουν τις τιμές τους προς όφελος αεροπορικών ούτε να επιδοτούν ξεχωριστά.

    Τα ίδια και σε Βόλο, Θεσσαλονίκη
    Πριν έρθει στα Χανιά, η εταιρεία ανακοίνωσε την απόφασή της να σταματήσει όλες τις πτήσεις από και προς τη Νέα Αγχίαλο. Αφορμή ήταν η μη υπογραφή της ανανέωσης της σχετικής σύμβασης από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, μιας σύμβασης που ξεπερνούσε το 1 εκατ. ευρώ και θα είχε τριετή ισχύ (ανάλογη σύμβαση υπήρχε με φορείς στα Χανιά; Κι αν ναι, γιατί δεν δημοσιοποιήθηκε ποτέ;).
    Τότε, σύμφωνα με τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστό, η αεροπορική εταιρεία ζητούσε η υπογραφή να γίνει άμεσα, αντιδρώντας στο αίτημα του περιφερειάρχη να ακολουθήσει τη νόμιμη διαδικασία, η οποία απαιτούσε ένα χρονικό διάστημα και παρ' ότι υπήρχε συμφωνία για το περιεχόμενο. 
    «Ήθελαν μέσα σε λίγα 24ωρα να υπογράψω μια τέτοια συμφωνία υψηλού κόστους, αλλά υπάρχουν διαδικασίες», είχε δηλώσει τότε ο κ. Αγοραστός.

    Αντίστοιχα, το καλοκαίρι του 2012 η Ryanair διέκοψε τις πτήσεις της από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης που εγκαινίασε στις 12 Απριλίου 2011. Η συμφωνία ανάμεσα στη Ryanair και στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης ήταν για τέσσερα δρομολόγια (Λονδίνο, Βρυξέλλες, Στοκχόλμη και Όσλο), ενώ η εταιρεία προσέθεσε κι άλλους προορισμούς δίχως επιδότηση φτάνοντας τους 13. Στις αρχές καλοκαιριού ζήτησε χρήματα γι αυτούς από τον Οργανισμό, ο οποίος είχε ήδη καταβάλει 350.000 ευρώ.

    Παρόμοια είναι και η περίπτωση στη Ρόδο και στην Κω. Τον Μάιο του 2012 η ιρλανδική εταιρεία ακύρωσε 82 εβδομαδιαίες πτήσεις από τον Οκτώβριο του 2012 και μετά στα δύο νησιά, επιρρίπτοντας ευθύνες κατ' αρχήν στην προηγούμενη τουριστική ηγεσία, τη Δωδεκανησιακή Εταιρεία Ανάπτυξης και Προόδου (ΔΕΤΑΠ) και στον δήμαρχο Κω κ. Καϊσερλή, ότι «δεν ακολούθησαν τη συμφωνημένη καμπάνια μάρκετινγκ» με τη Ryanair για την προώθηση των πτήσεων στα δύο νησιά.
    Ωστόσο, στην Ρόδο επέστρεψε πριν από τρία χρόνια, για να… ξαναφύγει σήμερα… Μύλος!

    ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΟΥΝΤΑΚΗΣ
  • Eurostat: Στα 30 μένουν έγκυες οι Κρητικές
    Σε ηλικία των 30 χρόνων αποφασίζουν οι γυναίκες στην Κρήτη να γίνουν μητέρες όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία που έχουν καταγραφεί σε έρευνα που πραγματοποίησε η Eurostat.

    Η έρευνα αφορά 1.342 περιοχές στην Ευρώπη και καταγράφηκαν συνολικές ηλικίες γέννησης του πρώτο παιδιού κατά το έτος 2016.
    Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν, οι μεγαλύτερες ηλικίες γέννησης παιδιών στην Ευρώπη σημειώνονται στην Αθήνα καθώς έχει μέση ηλικία τα 33,8.

    Οι επιστήμονες αποδίδουν τη γέννηση παιδιών σε μεγαλύτερες ηλικίες στο ότι οι σύγχρονες γυναίκες σπουδάζουν και διαθέτουν αρκετά χρόνια μέχρι να σταδιοδρομήσουν.
    Την ίδια ώρα, οι πιο νέες μαμάδες βρίσκονται στην δυτική Αττική και την Ξάνθη καθώς τεκνοποιούν στα 27 έτη.

    Στην Κρήτη
    Η μέση ηλικία στην Κρήτη είναι τα 30 έτη ενώ για κάθε νομό ξεχωριστά είναι:
    Χανιά: 30,9 έτη.
    Ρέθυμνο: 31 έτη.
    Ηράκλειο: 30,6 έτη.
    Λασίθι: 29,9 έτη.

neoiorizontes banner bottom