ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότερους τουρίστες θα φέρει στην Κρήτη το 2020 η TUI

Σε αύξηση της τάξης του 10% του αριθμού των πακέτων διακοπών στην Ελλάδα για το 2020 προχωράει ο γερμανικός tour operator TUI AG, στο πλαίσιο της αυξημένης ζήτησης για τη χώρα εν γένει και όσον αφορά την κάλυψη των μεριδίων της αγοράς που άφησε ελεύθερα η κατάρρευση της Thomas Cook.

«Η TUI βρίσκεται με μεγάλη διαφορά στην πρώτη θέση στην ελληνική αγορά και παρέχει στους παραθεριστές τη μεγαλύτερη προσφορά ξενοδοχείων όλων των εποχών για τη θερινή σεζόν του 2020. Εχουμε μακροπρόθεσμα σχέδια στην Ελλάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο πρόεδρος της διοίκησης της TUI Deutschland, Marek Andryszak, στο πλαίσιο της παρουσίασης του καλοκαιρινού προγράμματος TUI 2020 που έγινε στην Κω. Σημείωσε δε, πως η TUI εμφανίζει και φέτος υψηλή ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα, η οποία «ανήκει στους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς των Γερμανών».

Τις τελευταίες εβδομάδες η ζήτηση αυξήθηκε και πάλι αισθητά, αποκάλυψε μιλώντας για κρατήσεις περίπου 3% υψηλότερες από το ρεκόρ του καλοκαιριού του 2018. «Η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο της αναπτυξιακής στρατηγικής της TUI», υπογράμμισε.

Για το καλοκαίρι του 2020, η TUI έχει αυξήσει τις χωρητικότητες των ξενοδοχείων της κατά περίπου 10%. «Κατά την επέκταση της προσφοράς μας εστιάζουμε σε οικογένειες, ζευγάρια, πελάτες πολυτελείας αλλά και παραθεριστές προσανατολισμένους σε ανταγωνιστικές τιμές. Στη Ρόδο, για παράδειγμα, θα θέλαμε να ανοίξουμε ένα ξενοδοχείο τριών αστέρων υπό την ομπρέλα του οικονομικού μας πακέτου TUI Suneo», αποκάλυψε από την πλευρά του ο τουριστικός διευθυντής της TUI Deutschland, Stefan Baumert. Συνολικά, η αυξημένη προσφορά πακέτων της TUI εστιάζεται στα νησιά της Κρήτης, της Ρόδου, της Κω, της Κέρκυρας και στη Δυτική Πελοπόννησο. Επιπλέον, η TUI έχει στο πρόγραμμά της και Μύκονο, Σαντορίνη, Πάρο, Νάξο, Θάσο, Σκιάθο, Σάμο, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Κάρπαθο και Λέσβο.

Να σημειωθεί πως η TUI δηλώνει ότι φέρνει περίπου 3 εκατ. πελάτες κάθε χρόνο στην Ελλάδα, την οποία χαρακτηρίζει έναν από τους σημαντικότερους προορισμούς για τον όμιλο και δεύτερη μόνον μετά την Ισπανία. Οσον αφορά τις προτιμήσεις των Γερμανών κυρίως πελατών της, η Κρήτη είναι πρώτη και έπεται η Ρόδος.

«Είμαστε έτοιμοι να καλύψουμε το κενό που έχει δημιουργηθεί μετά την κατάρρευση της Thomas Cook και έχουμε κάνει συζητήσεις και με Ελληνες ξενοδόχους που μέχρι τώρα δεν είχαμε συνεργασία», ανέφεραν τα στελέχη της.

Η TUI διαθέτει στην Ελλάδα 49 ξενοδοχεία είτε ιδιόκτητα είτε κοινοπρακτικά με την Atlantica Hotels & Resorts. Φέτος το καλοκαίρι (2019) προστέθηκαν έξι καινούργια, ενώ μαζί με την Atlantica, συμφερόντων του ομίλου Νικολαΐδη, εξακολουθεί να προωθεί την ξενοδοχειακή της ανάπτυξη στη χώρα.

Τον επόμενο χρόνο θα ανοίξει στην Ιεράπετρα ένα νέο Robinson Club. Οπως αποκάλυψε η πλευρά Νικολαΐδη, «η ευκαιρία έχει δοθεί για την Ελλάδα μετά την κατάρρευση της Thomas Cook και για τον λόγο αυτό προσθέτουμε ακόμη 3 μονάδες σε Κω, Ρόδο και Κρήτη για τη σεζόν του 2020». Επεσήμανε δε ότι «το παιχνίδι θα παιχθεί στην εξασφάλιση επαρκών αεροπορικών θέσεων».

Επιπλέον, με 144 πτήσεις την εβδομάδα η Ελλάδα είναι ένας από τους κορυφαίους καλοκαιρινούς ταξιδιωτικούς προορισμούς και για την αεροπορική της TUI fly. Οι αερογραμμές εξυπηρετούν πέντε αεροδρόμια στην Ελλάδα. Οι περισσότερες πτήσεις εκτελούνται προς το Ηράκλειο (53), και ακολουθεί η Ρόδος (35) και η Κως (35). Για το καλοκαίρι του 2020 το πρόγραμμα πτήσεων θα ξεκινήσει από τις αρχές Απριλίου, δηλαδή τρεις εβδομάδες νωρίτερα από το 2019.

«Δίνουμε βάρος κυρίως στις καλές συνεργασίες ξενοδοχείων και έχουμε κάνει πολλά μαζί με Ελληνες ξενοδόχους για να ενισχύσουμε περαιτέρω την ελκυστικότητα της χώρας. Οι επενδύσεις έχουν αποδώσει, καθώς η ποιότητα των ξενοδοχείων και το επίπεδο υπηρεσιών στην Ελλάδα δεν ήταν ποτέ τόσο υψηλά όσο σήμερα», τονίζει ο Stefan Baumert

ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ