Το περιοδικό Consumer Reports είναι αμερικανική έκδοση για τους καταναλωτές που δοκιμάζει οποιοδήποτε είδος προϊόντων για να αξιολογήσει την ποιότητα, την αξιοπιστία ή τα ελαττώματα. Συνεργάζεται δε στενά με εκατομμύρια Αμερικανούς καταναλωτές, αποτελώντας περίπου «ευαγγέλιο» για το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και εφέτος, το Consumer Reports κατάρτησε την ετήσια κατάταξη συνολικής αξιολόγησης για όλες τις μάρκες αυτοκινήτου που δραστηριοποιούνται εμπορικά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει περίπου 1,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών. Τα αυτοκίνητα, που αγοράζονται ανώνυμα από το Consumer Reports, περνούν περισσότερες από 50 δοκιμές και το περιοδικό ταξινομεί τα θέματα αξιοπιστίας σε 17 διαφορετικές κατηγορίες. Στη συνέχεια, το περιοδικό λαμβάνει υπόψη το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών της κάθε μάρκας.
Εφέτος, η Porsche κυριαρχεί στη γενική κατάταξη εμπρός από την Genesis (φίρμα που δεν υπάρχει προσώρας στην Ευρώπη) και τη Subaru, η οποία έχασε δύο θέσεις. Συνολικά, τα ασιατικά εμπορικά σήματα τοποθετήθηκαν αρκετά καλά, ενώ οι Αμερικανοί κατασκευαστές κατά πλειονότητα υποχώρησαν, πλην των Tesla, Dodge και Chrysler.
Έτσι, πρώτη αμερικανική μάρκα είναι η Tesla μόλις στην 11η θέση, εμπρός από τη Lincoln στη 13η. Κόλαφος η κατάταξη για την General Motors, με την πρώτη μάρκα της μόλις στη 19η θέση, την Buik.
Να σημειώσουμε ότι στο κεφάλαιο «αξιοπιστία», χωρίς να λάβουμε υπόψη τη γνώμη των πελατών κάθε φίρμας δηλαδή, πρώτη είναι η Mazda.
Τέλος να αναφέρουμε ότι από τις premium ευρωπαϊκές φίρμες, Jaguar και Land Rover καταβαραθρώθηκαν. Το Consumer Reports δοκίμασε 11 αυτοκίνητα της JLR (έξι LR και πέντε Jaguar) και δεν υποδεικνύει κανένα τους ως «συνιστώμενο».
Κατάταξη εταιρειών 2020 κατά Consumer Reports
Συνολικό σκορ βασισμένο στις δοκιμές, στην αξιοπιστία, στην ικανοποίηση του ιδιοκτήτη και στην ασφάλεια