ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Σπάνιο βίντεο: Το 21ο Rally Acropolis του 1973

Βρισκόμαστε στο 21ο ράλλυ Ακρόπολις, στην Ελλάδα. Το Ράλλυ της Ακρόπολης του 1973 ήταν ο έκτος γύρος της εναρκτήριας σεζόν Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Εκτελείται στα τέλη Μαΐου στους καυτούς χωματόδρομους της κεντρικής Ελλάδας και είναι μια μακρόχρονη εκδήλωση στο ημερολόγιο του WRC.

Το φιλμ ανοίγει με πλάνα από την οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου κατά την εκκίνηση του ράλλυ. Βλέπουμε τον κόσμο που χειροκροτά και χαιρετάει το αυτοκίνητο Alpine-Renault A110 1800 με το νούμερο 1 και οδηγούς τους Therier Jean-Luc και Delferier Christian που βγήκε πρώτο. Ακολουθούν το Toyota Celica με νούμερο 4 με οδηγούς τους Andersson Ove και Haggbom Gunnar και το Alpine-Renault A110 1800 με το νούμερο 5 με τους Nicolas Jean-Pierre και Vial Michel.

Βλέπουμε την εκκίνηση του BMW 2002 με τον αριθμό 6 και τους Waldegard Bjorn και Thorszelius Hans καθώς φωτογράφοι, κινηματογραφιστές και κοινό καταγράφουν το γεγονός. Σειρά έχουν τα Volkswagen Kafer 1303 S με το νούμερο 7 και τους Kallstrom Harry και Billstam Claes, το Fiat 124 Abarth Rallye με νούμερο 8 και τους Paganelli Alcide και Russo Ninni, το Ford Escort RS 1600 MKI με νούμερο 9 και τους Sclater Chris και de Jong Bob, το Alpine-Renault A110 1800 με νούμερο 10 και τους Darniche Bernard και Mahe Alain, το Volkswagen Kafer 1303 S με νούμερο 11 και τους Janger Guthner και Gottlieb Harald, το Fiat 124 Abarth Rallye με νούμερο 12 και τους Aaltonen Rauno και Turvey Robin, το Ford Escort RS 1600 MKI με νούμερο 16 και τους Sparrow Will και Liddon Henry, το Alpine-Renault A110 1600 με νούμερο 17 και τους Έλληνες Siroco και Ανδριόπουλο Μίλτο, το BMW 2002 Tii με νούμερο 18 και τους Zweibaumer Zacki και Brucklacher Dieter. Η καταγραφή των εκκινήσεων συνεχίζεται με το Citroen DS 23 με νούμερο 21 και τους Bochnicek Richard και Kernmayer Sepp-Dieter, το BMW 2002 Tii με νούμερο 22 και τους Sipahi Ali και Tan Oral, το Volkswagen Kafer 1303 S με νούμερο 26 και τους Dopperlreiter Helmut και Schurke Oswald, το Opel Kadett Rallye με νούμερο 28 και τους Έλληνες Μέξη Κώστα και Μέξη Χριστιανό, το 29, το Opel Ascona με νούμερο 30 και τον Έλληνα Πεσμαζόγλου Γιάννη.

Ο φακός μένει λίγο στο BL Mini 1275 GT με νούμερο 31 και τους Dodds Mike και Oddie Peter και συνεχίζει ανάμεσα σε άλλα με το Opel Ascona A 1900 με νούμερο 35 και τους Donner Fredric και Forss Johan, το Ford Escort Mexico MKI με νούμερο 36 και τους Έλληνες Siro και Elmer, το Audi 80 με νούμερο 37 και τους Έλληνες Ραπτόπουλο Γιώργο και Τσαντούλα Αλέκο, το Alfa Romeo 2000 GTV με νούμερο 39 και τους Έλληνες Μόσχου Γιώργο και Ζουρμπούλη Νίκο, το Toyota Corolla με νούμερο 42 και τους Έλληνες Ψίχα Ιωάννη και Παπατριανταφύλλου Αντρέα, το Audi 80 GL με νούμερο 45 και τους Έλληνες Ζαλμά Σταύρο και Αποστολίδη Σαράντη, το Audi 80 GL με νούμερο 56 και τους Έλληνες Μπαρδόπουλο Ιωάννη και Καρέλη Θεόδωρο. Το φιλμ κλείνει με το αυτοκίνητο με νούμερο 73 και ένα κοντινό του κινηματογραφιστή στην Hella, έναν διεθνώς λειτουργικό γερμανικό προμηθευτή ανταλλακτικών αυτοκινήτων που αναπτύσσει και κατασκευάζει φωτιστικά, ηλεκτρονικά εξαρτήματα και συστήματα για την αυτοκινητοβιομηχανία. *Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας από τους παλαιότερους και σημαντικότερους αγώνες αυτοκινήτου. Ξεκίνησε να διοργανώνεται από την ΕΛΠΑ το 1951 και πλέον αποτελεί μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC). Θεωρείται από τα πιο απαιτητικά και ανταγωνιστικά Ράλλυ του πρωταθλήματος.

#pgnews



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ