Επιτυχημένα και παγκοσμίου φήμης brand σχεδιάζουν να επεκταθούν τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα με κάποια από αυτά αναμένονται το πρώτο εξάμηνο του 2020.
Πρόκειται για εταιρείες με πολυετή παρουσία στο εξωτερικό οι οποίες «συστήνονται» πλέον και στους Έλληνες καταναλωτές και αναμένεται σε αρκετές περιπτώσεις να αλλάξουν τα δεδομένα του ανταγωνισμού στους συγκεκριμένους κλάδους.
ΚΙΚΟ Μilano
Μέχρι την άνοιξη του 2020 αναμένεται να έρθει στην Ελλάδα η ιταλική εταιρεία καλλυντικών KIKO Milano, μετά τη συμφωνία της φέτος με τον επιχειρηματία, Σάμι Φάις.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα πρώτα καταστήματα στη χώρα μας θα ανοίξουν σε ένα από τα μεγάλα εμπορικά κέντρα καθώς και σε κεντρικό εμπορικό δρόμο της Αθήνας.
Η Kiko Milano ιδρύθηκε το 1997 στο Μιλάνο από τον Percassi. Η εταιρεία είναι νούμερο ένα στα προϊόντα make up στην Ιταλία ενώ διαθέτει σειρά μακιγιάζ, προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος.
Εκτός από την Ιταλία,όπου μετρά περίπου 340 καταστήματα, συνολικά διαθέτει περισσότερα από 900 καταστήματα σε ολόκληρο τον κόσμο.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η συμφωνία του ομίλου Φάις με το ανερχόμενο ιταλικό brand αφορά στην ανάπτυξη ενός δικτύου μονοθεματικών καταστημάτων.
Τα «σούπερ μάρκετ των φτωχών»
Στην Ελλάδα σχεδιάζει να επεκταθεί μέσα στα επόμενα χρόνια και η βρετανική αλυσίδα χαμηλού κόστους «Poundland».
Η εταιρεία, σύμφωνα ρεπορτάζ των Financial Times ετοιμάζεται να ανοίξει συνολικά 300 καταστήματα σε χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ανάμεσα στις οποίες βρίσκεται και η Ελλάδα.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως αναζητεί ήδη τους κατάλληλους χώρους για να στεγάσει τα νέα καταστήματά της, τα οποία θα λειτουργήσουν υπό την εποπτεία της θυγατρικής της, Pepco Ευρώπης.
Τα «σούπερ μάρκετ των φτωχών» όπως είναι γνωστά, ιδρύθηκαν στη Μεγάλη Βρετανία το 1990. Αρχικά το σλόγκαν της εταιρείας ήταν πως όλα τα προϊόντα πωλούνται με κόστος μόλις μία στερλίνα ωστόσο μετά το 2010 άρχισε να πουλά και προϊόντα που κόστιζαν και περισσότερο.
Αυτή τη στιγμή η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 800 καταστήματα στην Μεγάλη Βρετανία και πάνω από 60 στην Ιρλανδία.
Costa Coffee
Mέσα στο 2020 αναμένεται να επιστρέψουν στη χώρα μας και τα γνωστά στους Έλληνες καταναλωτές Costa Coffee.
H Coca-Cola HBC ανακοίνωσε το καλοκαίρι του 2019 το λανσάρισμα των Costa Coffee σε τουλάχιστον 10 από τις 28 αγορές της μέσα στην επόμενη χρονιά, μεταξύ των οποίων και η χώρα μας, καθώς επίσης η Βουλγαρία, η Ουγγαρία, η Πολωνία, η Ρουμανία, η Ρωσία και η Ελβετία.
Πρόκειται για την κορυφαία εταιρεία καφέ στο Ηνωμένο Βασίλειο, με ισχυρή παρουσία σε Ευρώπη, Ασία, Μέση Ανατολή και Αφρική.
Νέες αφίξεις στο τέλος του 2019
Λίγο πριν το τέλος του 2019 άνοιξε τις πόρτες του Flagship Concept Store του Σκανδιναβικού Brand «Georg Jensen», στην κεντρική είσοδο του Golden Hall.
Στους δύο ορόφους του καταστήματος οι καταναλωτές μπορούν να βρουν κοσμήματα, ρολόγια και είδη σπιτιού, από διακοσμητικά μέχρι είδη σερβιρίσματος.
Η ιστορία της εταιρείας από τη Δανία ξεπερνά τα 100 χρόνια. Ιδρύθηκε στην Κοπεγχάγη το 1904 από τον Georg Jensen, αργυροχόο και γλύπτη, η φιλοσοφία του οποίου ήταν να δημιουργεί καινοτόμα σχέδια τα οποία είναι όμορφα και παράλληλα λειτουργικά.
Η «Georg Jensen» συνεργάζεται με τους καινοτόμους designers και διακεκριμένους καλλιτέχνες της κάθε εποχής ενώ τα προϊόντα της διατίθενται σε περισσότερα από 1.100 καταστήματα σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Νωρίτερα τον Νοέμβριο άνοιξε επίσης το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Smart Pack η αμερικανική εταιρεία επίπλων Ashley Ηomestores.
Στο κατάστημα 800 τμ στο Smart Park, οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν πλέον να βρουν προϊόντα, μεγαλύτερης αλυσίδας επίπλων της Αμερικής που διαθέτει περίπου 1.000 καταστήματα σε ολόκληρο τον κόσμο.
ΠΗΓΗ: insider.gr