Δεν άλλαξαν οι καταναλωτικές συνήθειες των Κρητικών την περίοδο του Πάσχα εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων στα ποτά.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία έρευνας του Ινστιτούτου καταναλωτών σύμφωνα με τον κ. Νεκτάριο Κανακαράκη, πρόεδρος του Σωματείου Logistics που μίλησε στο Ράδιο Κρήτη και τον Μανόλη Αργυράκη.
Οι Κρητικοί προτίμησαν τα ελληνικά αρνιά και τα κατσίκια στη σούβλα ή στο φούρνο,παρά το γεγονός ότι ποσότητες ντόπιου κρέατος εξήχθησαν στην Ιταλία λόγω του Καθολικού Πάσχα.
Από τα υπόλοιπα προιόντα μεγάλη ήταν η κατανάλωση στα αυγά το αλεύρι το ξύδι, η φέτα, τα τυριά γενικότερα και η μουστάρδα.
Όσον αφορά τα ποτά κυριάρχησε η παγωμένη μπύρα στην οποία σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων κατά 40%.το κρασί σε ασκούς κατά 35% και ακολούθησαν, το ρούμι και του ουίσκι κατά 20% αλλά και τα αναψυκτικά.
Μεγάλη αύξηση πωλήσεων παρατηρήθηκε και στις σουβλακόπιτες.
Όσον αφορά τις τιμές είχαμε μια μικρή αύξηση σε διάφορα προιόντα την περίοδο του Πάσχα
Οι καταναλωτές για άλλη μία χρονιά είχαν πρόσβαση σε μεγάλο εύρος εναλλακτικών επιλογών (διαφορετικές ποικιλίες, ποιότητες, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αξιοποίηση προσφορών και εκπτώσεων.
Σημαντικό ρόλο για άλλη μια χρονιά έπαιξε και η ένταση των προσφορών και προωθητικών ενεργειών από τις αλυσίδες σουπερμάρκετ και τις προμηθευτικές εταιρείες με τη μορφή παροχής επιπλέον εκπτώσεων, επιπλέον ποσοτήτων, δωροεπιταγών, εκπτωτικών κουπονιών κλπ στα σούπερ μάρκετ.