Τηλεθεατές και κανάλια βρίσκονται σε εορταστικό κλίμα, ωστόσο η επικαιρότητα καλά κρατά. Έτσι, στην πρωινή ζώνη, από τη μία συναντάμε ενημερωτικές εκπομπές που «αγγίζουν» θέματα πολιτικού και κοινωνικού ενδιαφέροντος, από την άλλη ψυχαγωγικές εκπομπές που στόχο έχουν να «χαλαρώσουν» το κοινό στο σπίτι. Τι επιλέγει, όμως, ο κόσμος;
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, χθες, στην πολύ πρωινή ζώνη, ξεκάθαρη πρωτιά πήρε το «Κοινωνία Ώρα MEGA» σημειώνοντας 18,1% στο σύνολο και 19,1% στο δυναμικό κοινό. Το «Καλημέρα Ελλάδα», με τους Γιώργο Παπαδάκη και Μαρία Αναστασοπούλου, σημείωσε 15,7% στο σύνολο και 13,2% στο δυναμικό κοινό, ενώ ενδιαφέρον έχει ότι το «Happy Day» του ALPHA έκανε 14,7% και 17,2% αντίστοιχα. Η Σταματίνα Τσιμτσιλή, που συνδυάζει ενημέρωση και ψυχαγωγία, έχει καταφέρει να δημιουργήσει το δικό της σταθερό κοινό που την ακολουθεί πιστά.
Η εκπομπή του ΣΚΑΪ, «Σήμερα», σημείωσε 17,1% στο σύνολο και 10,2% στο δυναμικό κοινό ενώ ικανοποιητικά ήταν τα ποσοστά και για την «Ενημέρωση» της ΕΡΤ1 με 13,5% και 12,7% αντίστοιχα. Η Ελεονώρα Μελέτη, με το «Mega Καλημέρα», που επίσης ισορροπεί ανάμεσα σε ενημέρωση και ψυχαγωγία, βρέθηκε να κάνει 10,1% στο σύνολο και 10,5% στους τηλεθεατές 18-54.
Στη ζώνη των 10:00, όπου ξεκινούν οι περισσότερες ψυχαγωγικές εκπομπές αλλά και το infotainment πλέον «Πρωινό» του ΑΝΤ1, νικητής ήταν ο Γιώργος Λιάγκας στο σύνολο με 13,4%. Στο δυναμικό, όμως, νικήτρια αναδείχθηκε η Κατερίνα Καινούργιου με τη «Super Κατερίνα» με 13,2%. Το «Breakfast@STAR» σημείωσε 6,8% και 9,7%, σε σύνολο και δυναμικό, το «Πάμε Δανάη!» του MEGA 8,6% και 9,3%, ενώ το «Ποιος είναι πρωινιάτικα;» του OPEN 6,9% και 7,8%.
Η Ζήνα Κουτσελίνη, στο STAR, με την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα», απέδειξε και πάλι ότι αποτελεί σταθερή αξία κάνοντας 13% στο σύνολο και 8,9% στο δυναμικό κοινό. Όσον αφορά στους «Αταίριαστους» του ΣΚΑΪ, το δίδυμο έκανε 11,2% και 9,5% αντίστοιχα.
Όπως αποτυπώνεται, ο ανταγωνισμός είναι τόσο σκληρός που οι πρωτιές μοιράζονται και τα ποσοστά δεν μπορούν να εντυπωσιάσουν.